خانهاخبار
طراحی و مشخصات فنی موتو G23‌ لو رفت

طراحی و مشخصات فنی موتو G23‌ لو رفت

محصول مقرون به صرفه جدید موتورولا از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتزی برخوردار است.
۱۴۰۱/۱۱/۲

همانطور که قبلا شایعه شده بود، موتورولا احتمالا به زودی از دو گوشی مقرون به صرفه جدیدی به نام‌های موتو G13‌ و موتو G23 رونمایی خواهد کرد. در این راستا، چند روز پیش گزارشی در دسترس کاربران قرار گرفت که جزئیات کانفیگ‌ها، برچسب قیمتی و رنگ‌بندی این دو گوشی را اعلام کرده بود. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، طراحی ظاهری و برخی از مشخصات فنی موتو G23‌ فاش شده است. 

image

از نقطه نظر طراحی، موتو G23 از زبان طراحی مشابه گوشی‌های ردمی که در چند وقت اخیر معرفی شده‌اند شباهت دارد. پنل پشتی گوشی جدید موتورولا میزبان جزیره مستطیلی‌شکلی است که در آن سه دوربین قرار گرفته است. در این راستا، دو لنز بزرگ به صورت عمودی شکل جای گرفته‌اند در حالی که سنسور کوچک‌تر در کنار این دوربین‌ها قرار گرفته است. پنل جلویی نیز از لبه‌های تخت بهره می‌برد که طراحی رایجی در بین گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. مطابق انتظار، حاشیه نمایشگر موتو G23 به خصوص در بخش پایین نسبتا زیاد است که البته با توجه به رده قیمتی آن قابل چشم پوشی است. 

طبق اطلاعات موجود در این گزارش، موتو G23 به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فناوری پیکسل چهارگانه مجهز خواهد بود که می‌تواند تصاویر با کیفیت و با جزئیات بیشتر را ثبت کند. دیگر دوربین‌های این گوشی نیز شامل لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد موتو G23 از نمایشگر ۶٫۵ اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه مدیاتک هلیو G85‌ خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ سریع ۳۰ واتی تامین می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)