خانهاخبار
مشخصات فنی احتمالی ردمی نوت ۱۲ توربو فاش شد

مشخصات فنی احتمالی ردمی نوت ۱۲ توربو فاش شد

سری موفق ردمی نوت ۱۲ احتمالا میزبان یک گوشی جدید خواهد بود که از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون ۷ نسل دو بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۱۱/۲

امروز گزارشی از طرف یک منبع ناشناس در شبکه اجتماعی چینی Weibo‌ به اشتراک گذاشته شده است که مشخصات فنی گوشی جدید متعلق به سری ردمی نوت ۱۲ را فاش ساخته است. با توجه به این گزارش، نام این گوشی جدید ردمی نوت ۱۲ توربو اعلام شده است که البته به نظر نام نهایی آن نیست و باید تا زمان اعلام شیائومی منتظر نام تجاری رسمی آن باشیم. به علاوه، انتظار می‌رود این گوشی ابتدا برای بازار چین عرضه شود و سپس به عنوان گوشی یک برند دیگر مانند پوکو روانه بازارهای جهانی شود. 

image

در این گزارش جدید تنها به مشخصات فنی کلیدی ردمی نوت ۱۲ توربو اشاره شده است و جزئیات نحوه عرضه و برچسب قیمتی آن همچنان نامعلوم است. در این راستا، شایعه شده است که ردمی نوت ۱۲ برخلاف دیگر گوشی‌های این سری به سنسور اثر زیر نمایشگر مجهز خواهد بود. البته از آن سو، ردمی نوت ۱۲ توربو به مانند برادرهای خود از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون ۷ نسل دو خواهد بود که برای اولین بار در سری ردمی نوت ۱۲ به کار می‌رود. 

در پایان این گزارش همچنین ساختار دوربین ردمی نوت ۱۲ توربو اعلام شده است که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ناشناس است که احتمالا از نوع ماکرو خواهد بود. منبع تغذیه این گوشی نیز باتری ۵۵۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی خواهد بود که در مقایسه با باتری‌ ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی دیگر مدل‌های سری ردمی نوت ۱۲ با افزایش ظرفیت همراه خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)