خانهاخبار
پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers به پایان خواهد رسید

پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers به پایان خواهد رسید

استودیوی کریستال داینمیکز به تازگی اعلام کرده که در ماه سپتامبر، فروش بازی Marvel’s Avengers را متوقف کرده و به پشتیبانی از این عنوان پایان می‌دهد.
۱۴۰۱/۱۱/۱

پس از گذشت دو سال از عرضه بازی Marvel’s Avengers، استودیوی «کریستال داینمیکز» به تازگی اعلام کرده که قصد توقف فروش این عنوان و پایان بخشیدن به پشتیبانی از آن را دارد. این استودیو در بیانیه‌ای که در سایت خود منتشر کرده؛ می‌گوید که پشتیبانی از این بازی در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ۱۴۰۲) متوقف شده و خرید دیجیتالی آن نیز ممکن نخواهد بود. البته، تمامی محتوای آنلاین و آفلاین Marvel’s Avengers برای افرادی که پیش‌تر آن را خریداری کرده‌اند؛ در دسترس خواهد ماند.

image

 

پس از آپدیت 2.7 که شخصیت «وینتر سولجر» را به این عنوان آورد؛ دیگر شخصیت، ماموریت یا ویژگی خاصی به بازی اضافه نخواهد شد. به گفته این استودیو، شخصیت «اسپایدرمن» نیز همچنان در انحصار پلتفرم پلی استیشن باقی مانده و دسترسی به آن در پلتفرم‌های دیگر ممکن نیست.

آپدیت نهایی این بازی یا همان نسخه 2.8، در تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) منتشر شده و پس از آن، خرید کردیت و اسکین در فروشگاه آنلاین بازی ممکن نخواهد بود. تمامی کردیت‌های فعلی بازیکنان به واحد‌های پولی درون بازی تبدیل شده و همه اسکین‌ها نیز به طور رایگان در دسترس خواهند بود.

image

 

Marvel’s Avengers یکی از عجیب‌ترین شکست‌های اخیر صنعت گیمینگ به حساب می‌آید. این عنوان با شخصیت‌های جذاب خود، پتانسیل بالایی برای موفقیت را داشت؛ اما گیمپلی تکراری و خسته‌ کننده آن در کنار اسکین‌های گران قیمت و تمرکز این استودیو روی سوق دادن کاربران به سوی خرید‌های درون برنامه‌ای، موجب نارضایتی منتقدین و کاربران شده و تعداد بازیکنان این بازی کاهش محسوسی یافت. استودیوی «کریستال داینمیکز»، محتوای داستانی و شخصیت‌های جدیدی را پس از عرضه به Marvel’s Avengers اضافه کرد؛ اما این نیز موجب نجات این بازی و بازگشت بازیکنان آن نشد.

مدتی پیش، یکی از افشاگران شناخته شده صنعت گیمینگ نیز خبر پایان پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers را داده بود. به ادعای این افشاگر، اعضای تیم این بازی به پروژه Tomb Raider «آمازون گیمز» پیوسته‌اند و «کریستال داینمیکز»، طراح اصلی این بازی یعنی «برایان وگنر» را نیز به دلیل انتشار برخی توییت‌های سوال برانگیز اخراج کرده‌ است.

image

 

این استودیو برای تشکر از بازیکنان این عنوان، در وبسایت خود چنین نوشته است:

«این خبر، برای ما نیز بسیار ناراحت کننده بوده و می‌دانیم که بازیکنان ما، ارتباط عمیقی با این شخصیت‌ها و داستان‌های آنها دارند. ما از حمایت‌ همه شما به شدت سپاسگزاریم و از اینکه با اسکرین‌شات‌ها، تئوری‌ها در مورد شخصیت‌های بعدی و استریم‌های خود در توییچ ما را همراهی کرده و به این بازی زندگی بخشیدید؛ نهایت تشکر را داریم.»

image

 

شما درباره پایان کار بازی Marvel’s Avengers چه فکر می‌کنید؟ آیا پس از پایان عمر این بازی، قصد بازگشت به آن و تجربه دوباره قهرمان‌های اصلی مارول در این جهان را دارید یا به عقیده شما، این عنوان لیاقت شکست خوردن را داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)