خانهاخبار
مدل ۲۰۲۰ تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت بروزرسانی اندرید ۱۳ را دریافت کرد

مدل ۲۰۲۰ تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت بروزرسانی اندرید ۱۳ را دریافت کرد

بروزرسانی تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت شامل منو تسکبار جدید و قابلیت‌های شخصی‌سازی صفحه قفل است.
۱۴۰۱/۱۱/۱

سامسونگ ماه گذشته بروزرسانی نرم‌افزاری اندریود ۱۳ بر پایه رابط کاربری One UI 5.0 را برای تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت مدل سال ۲۰۲۲ را عرضه کرد. حالا امروز نیز نوبت به مدل سال ۲۰۲۰ این تبلت رسیده است تا این بروزرسانی را دریافت کند. بروزرسانی اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 در حال حاضر تنها برای نسخه LTE گلکسی تب اس ۶ لایت در دسترس قرار گرفته است و با شناسه فریمور P615XXU4FWA5‌ بهره می‌برد.

image

بروزرسانی جدید گلکسی تب اس ۶ لایت طراحی منو تسکبار جدید و قابلیت چند وظیفگی بهبودیافته را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. به علاوه، گلکسی تب اس ۶ لایت با این بروزرسانی ویژگی‌های شخصی‌سازی لاک‌اسکرین را دریافت خواهد کرد و عملکرد پردازشی آن نیز بهینه خواهد شد. شایان ذکر است بروزرسانی One UI 5.0 گلکسی تب اس ۶ لایت با پچ امنیتی قدیمی ماه نوامبر سال ۲۰۰۲ همراه است در حالی که برخی از دستگاه‌های سامسونگی در حال حاضر پچ امنیتی ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ را دریافت کرده‌اند.

در نهایت باید اشاره کرد که بروزرسانی اندروید ۱۳ گلکسی تب اس لایت تنها برای کاربران فرانسوی در دسترس قرار گرفته است ولی این بروزرسانی به زودی برای دیگر کاربران در سطح جهان عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود به زودی بروزسانی مشابه‌ای برای نسخه وای‌فای این تبلت نیز منتشر شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)