خانهاخبار
نتایج بنچمارکی اولیه M2 Pro خبر از پیشرفت‌های بزرگی می‌دهند

نتایج بنچمارکی اولیه M2 Pro خبر از پیشرفت‌های بزرگی می‌دهند

بر اساس نتایج گیک‌بنچ، ظاهرا M2 Pro توانسته امتیاز بیشتری در مقایسه با M1 Max کسب کند.
۱۴۰۱/۱۱/۱

نتایج گیک‌بنچ ظاهرا برای مک مینی M2 Pro بهتر از نسخه M1 این دستگاه است. اما چیزی که باعث تعجب شده است، کسب امتیاز بیشتر این تراشه حتی در مقایسه با پردازنده M1 Max است.

image

 

اپل هنوز مک مینی M2 Pro را عرضه نکرده است. اما گیک‌بنچ اکنون یک ورودی در مرکز داده خود با نام Mac 14,12 دارد. به نظر می‌رسد این نسخه جدید، مک مینی M2 Pro با پردازنده ۱۲ هسته‌ای و رم ۱۶ گیگابایتی آن است.

بر اساس این اطلاعات، این دستگاه در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای توانسته به ترتیب امتیازهای ۱۹۵۲ و ۱۵۰۱۳ را کسب کند.

هرچند که نمرات گیک‌بنچی ممکن است نشانه محکمی مبنی بر عملکرد قطعی یک دستگاه در دنیای واقعی نباشد، اما می‌توان آن را به عنوان معیاری برای مقایسه قلمداد کرد. لازم به ذکر است که امتیازات گیک‌بنچ برای مک مینی M1 در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب ۱۶۵۱ و ۵۱۸۱ است.

توجه داشته باشید که این مقایسه بین M1 و M2 Pro است، نه M2 پایه. اما هنوز یک نکته مهم وجود دارد. این نکته آن بوده که امتیاز گیک‌بنچ برای تراشه M1 Max در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب ۱۷۲۷ و ۱۲۶۴۳ بود.

به نظر می‌رسد اپل با موفقیت عملکرد سری M2 را در مقایسه با خانواده M1 که بسیار سریع بود، افزایش داده است. با این حال باید دانست که تست‌های بنچمارکی مدرک محکمی نیست.

به عنوان مقال، در نوامبر ۲۰۲۲ (مصادف با آبان ۱۴۰۱)، بنچمارک‌های مک با تراشه M2 Max به صورت آنلاین به بیرون درز کرد و به نظر می‌رسید که بهبود کمی را نشان می‌دهد. سپس در دسامبر ۲۰۲۲ (مصادف با آذر ۱۴۰۱)، یک افشای اطلاعات عملکرد بسیار بهتری را از این تراشه نشان داد.

مک مینی M2 Pro از چند روز دیگر در تاریخ ۲۴ ژانویه (مصادف با ۴ بهمن) عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)