خانهاخبار
اپل هفته آینده iOS 16.3 را عرضه می‌کند

اپل هفته آینده iOS 16.3 را عرضه می‌کند

iOS 16.3 دارای برخی ویژگی‌ها و برطرف کردن چندین باگ است که در این مطلب قصد داریم به مهم‌ترین آنها بپردازیم.
۱۴۰۱/۱۰/۲۹

اپل دیشب به طور رسمی اعلام کرد که iOS 16.3 هفته آینده برای کاربران آیفون در دسترس خواهد بود و چند ویژگی و پیشرفت جدید را برای دستگاه‌های آیفون در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد.

این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی دیشب هوم پاد نسل جدید را هم معرفی کرد که در مطلبی جداگانه برای شما خوانندگان محرم شرح داده شد. انتظار می‌رود در کنار iOS 16.3 اپل watchOS 9.3، iPadOS 16.3 و macOS 13.2 و احتملا tvOS 16.3 را هم منتشر کند.

image

 

واچ فیس و بند جدید Unity 2023 از دیگر مواردی بودند که دیشب معرفی شدند که هفته آینده در دسترس قرار خواهند گرفت که البته کاربران اپل واچ سری ۴ و بالاتر با watchOS 6.3 و آیفون ۸ یا جدیدتر با iOS 16.3 امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

تصویر پس زمینه یونیتی آیفون هم برای صفحه قفل از هفته آینده عرضه خواهد شد که آن هم نیاز به آیفون ۸ یا بالاتر با iOS 16.3 دارد.

در مقایسه با iOS 16.2 سیستم عامل iOS 16.3 ویژگی‌های جدید کمتری دارد و در عوض به طور عمده بر روی رفع باگ‌ها تمرکز دارد. ما در زیر به تعدادی از ویژگی‌های جدید این نسخه که مهم‌تر بودند اشاره کرده‌ایم:

  • پشتیبانی از کلیدهای امنیتی برای اپل آیدی
  • طرح بازطراحی شده هوم پاد Handoff پس از عرضه دیشب نسل دوم هوم پاد
  • عبارت‌های بهینه سازی شده برای ویژ‌گی پیام اظطراری ماهواره‌ای در تنظیمات برای درک بهتر جملات

iOS 16 چهار ماه پیش منتشر شد و برخی از کاربران بعد از این مدت طولانی همچنان از باگ‌های بسیار و اشکالات در رابط کاربری سیستم در آیفون شکایت داشتند. اما همانطور که گفتیم اپل در این نسخه به جای انتشار ویژگی‌های زیاد، بیشتر بر روی رفع این باگ‌ها تمرکز کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

omid

۱۴۰۱/۱۰/۳۰
والا ما ک بعد از یکسال استفاده از 13 پرومکس و IOS هنوز کوچکترین باگی ندیدیم حتی این گوشی فراتر از انتظارمم ظاهر شده خیلی قوی و قدرتمند و باطری بی نظیری ک تا حالا روی هیچ پرچمداری ندیدم حتی قبل اون ک آیفون 11 پرو داشتم هیچ باگ و لگی ندیدم فک نمیکنم اون کسایی ک این باگ ها رو گزارش میکنن آیفونهای جدید رو داشته باشن به احتمال زیاد اکثر اونها از آیفون 10 به پایین دارن استفاده میکنن و خب معمولا اون گوشیها عمر مفید خودشونو کردن و خب بجز عمر زیادشون سخت افزاری ک دارن واسه همون سیستم عامل زمان خودش کارایی داشت و الان ک هم ثبات کارایی سخت افزارشون کم شده و هم سیستم عاملشون بروز و جدید شده عجیب نیست اگ باگ داشته باشن ولی توی آیفونهای جدید فک نمیکنم اینجوری باشه با اینکه من استفاده خیلی سنگین از گوشیم دارم هم بازی میکنم هم از نرم افزارهای طراحی و تبدیل و ترید بصورت مداوم و زیاد استفاده میکنم بازم گوشیم همون کارایی روز اول رو داره و هنوز به مشکلی بر نخوردم واقعا اپل بجز درخشش توی قسمت سخت افزار توی بخش نرم افزار ترکونده و هیچ ایرادی نمیشه بهش گرفت