خانهاخبار
مشخصات کامل گلکسی اس ۲۳ اولترا لو رفت!

مشخصات کامل گلکسی اس ۲۳ اولترا لو رفت!

پس از لو رفتن مشخصات گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس، اکنون نوبت به نسخه اولترا این خانواده رسیده است.
۱۴۰۱/۱۰/۲۸

در روز جاری، مشخصات زیادی از دستگاه‌های سامسونگ فاش شده است. پیش از این، برگه مشخصات گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس فاش شده بود و اکنون نوبت به گلکسی اس ۲۳ اولترا رسیده است. علاوه بر آن، این منبع اطلاعات لو رفته قبلی را نیز تأیید می‌کند.

image

 

گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسور ایزوسل HP2 سامسونگ بوده که دیروز معرفی شد. در کنار آن، این گوشی به دوربین اولترا واید، دوربین تله فوتو با زوم ۳ برابری و دوربین تله فوتو با زوم ۱۰ برابری پایبند خواهد بود. اگرچه تام راه، افشاگری که این اطلاعات را فاش کرد وعده داده که این دوربین‌ها از طریق پردازش بهبودیافته عملکرد بهتری خواهند داشت.

image

برگه مشخصات گلکسی اس ۲۳ اولترا در وبسایت فرانسوی سامسونگ

بار پردازشی گلکسی اس ۲۳ اولترا بر دوش تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. همچنین گفته می‌شود این گوشی دارای رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی بوده که به جای فناوری LPDDR5، از فناوری LPDDR5X استفاده می‌کند.

این گوشی دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی با پنل Dynamic AMOLED بوده که با وضوح تصویر 1440p، دارای تراکم پیکسلی ۵۰۰ پیکسل بر اینچ است. این نمایشگر توسط گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت شده که از گوریلا گلس ویکتوس پلاس به کار رفته در گلکسی اس ۲۲ اولترا، یک پله قوی‌تر است. این گوشی نیز از نظر طول، عرض و ضخامت تقریبا شبیه به گلکسی اس ۲۲ اولترا بوده و دارای تفاوت‌هایی بوده که به سختی قابل تشخیص هستند.

image

برگه مشخصات گلکسی اس ۲۳ اولترا در وبسایت فرانسوی سامسونگ

انرژی گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز همانند نسل قبل خود توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده و از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. امیدواریم که برخلاف نسل قبل، این گوشی واقعا با سرعت ۴۵ وات شارژ شود.

این گوشی در بخش نرم‌افزار با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه خواهد شد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به اتصال بلوتوث ۵.۳، وای‌فای 6E، NFC و UWB اشاره کرد.

سامسونگ از گلکسی اس ۲۳ اولترا در تاریخ ۱ فوریه (مصادف با ۱۲ بهمن) رونمایی خواهد کرد. این گوشی در رنگ‌ها مشکی، بنفش، سبز یا کرم عرضه خواهد شد. در مورد قیمت نیز، گلکسی اس ۲۲ اولترا در سال گذشته با قیمت ۱۲۵۰ یورویی آغاز شد و شایعات نیز می‌گویند ممکن است شرکت کره‌ای قیمت پرچمدارهای خود را افزایش دهد.

 
 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)