خانهاخبار
شیائومی ۱۳ الترا احتمالا افزایش قیمتی نخواهد داشت

شیائومی ۱۳ الترا احتمالا افزایش قیمتی نخواهد داشت

پرچمدار پرمیوم شیائومی برخلاف نسل قبلی به احتمال زیاد روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

ماه ژوئیه سال ۲۰۲۲ بود که شیائومی از گوشی پرمیوم خود موسوم به شیائومی 12S الترا رونمایی کرد که به عنوان اولین گوشی جهان با سنسور دوربین ۱ اینچی عرضه شد. البته این گوشی تنها برای بازار چین معرفی شد و در حال حاضر فقط در بازار این کشور به فروش می‌رسد. حالا اما به نظر می‌رسد گوشی پرمیوم نسل بعدی شیائومی یعنی شیائومی ۱۳ الترا علاوه بر بازار چین برای بازارهای جهانی نیز معرفی خواهد شد. به علاوه، گزارش‌های مختلفی ادعا کرده‌اند که این گوشی در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وبسایت TechGoing با تایید شایعات قبلی چینی اعلام کرد که شیائومی ۱۳ الترا تا ماه آوریل سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و زمان‌بندی شیائومی برای رونمایی از این گوشی همچنان طبق برنامه پیش می‌رود. به علاوه، این وبسایت ادعا کرده است که آخرین کانفیگ نسخه نمونه اولیه شیائومی ۱۳ الترا با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه بوده است که انتظار می‌رود مدل نهایی این پرچمدار نیز با همین کانفیگ روانه بازار شود.

image

شیائومی 12S الترا

شایان ذکر است در گزارش وبسایت TechGoing برچسب قیمتی نسخه پایه شیائومی ۱۳ الترا برابر با ۸۸۷ دلار اعلام شده است که تفاوتی با قیمت ۸۸۷ دلاری کانفیگ پایه شیائومی 12S الترا شامل حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ندارد. شایعات پیرامون شیائومی ۱۳ الترا ادعا کرده‌اند این گوشی پرمیوم از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو، دوربین ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 به کار رفته در شیائومی 12S الترا و نمایشگر امولد E6 با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد.

در نهایت باید اشاره کرد که وبسایت TechGoing در انتهای گزارش خود ادعا کرده است برند ردمی احتمالا قصد دارد رویدادی را در ماه آوریل برگزار کند که به رونمایی از سری ردمی نوت 12T اختصاص خواهد یافت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)