خانهاخبار
یک افشاگر برخی مشخصات هوآوری میت ایکس ۳ را فاش کرد

یک افشاگر برخی مشخصات هوآوری میت ایکس ۳ را فاش کرد

امروز یکی از افشاگران در اپلیکیشن ویبو، برخی مشخصات گوشی آینده هوآوی میت ایکس ۳، از جمله نسل بعدی ارتباط ماهواره‌ای را منتشر کرده است.
۱۴۰۱/۱۰/۲۶

یکی از افشاگران شبکه اجتماعی ویبو، نکات جالبی را در مورد گوشی تاشو میت ایکس ۳ هوآوری به اشتراک گذاشته است. طبق این گزارش این گوشی قبل از سری هوآوری پی ۶۰ عرضه می‌شود، به این معنی که اولین پرچم‌دار بعدی این شرکت خواهد بود که معرفی می‌شود.

image

 

گفته می‌شود هوآوری میت ایکس ۳ دارای ارتباط ماهواره‌ای نسل بعدی است که به دارندگان این گوشی امکان ارسال و دریافت پیام‌های کوتاه را با استفاده از شبکه مستقیم ماهواره‌ای می‌دهد و حتی در سرویس ارسال پیام‌های صوتی، نسخه بروزشده‌تری را نسبت به قبل ارایه خواهد داد. لازم به ذکر است که هوآوی میت ۵۰ فعلی فقط می‌تواند پیام‌های متنی را آن هم بدون قابلیت دریافت پیام، فقط ارسال کند.

بدون شک این یک ویژگی خاص است، اما داشتن توانایی ارسال و دریافت پیام در زمانی که هیچ پوشش شبکه‌ای وجود ندارد، در نوع خود بی‌نظیر است. اگرچه ممکن است با خود فکر کنید که این قابلیت در زندگی روزمره شما مفید نباشد، اما اگر در نهایت به آن نیاز پیدا کنید، می‌تواند به معنای واقعی کلمه شما را نجات دهد.

در مورد این موضوع که چقدر می‌توان به این اخبار اطمینان کرد، باید گفت که چون افشاگر مذکور سابقه زیادی در این زمینه ندارد، باید همچنان به دید شک به این خبر نگریست، اما نباید فراموش کنیم که بارها در شبکه اجتماعی ویبو خبرهایی را دیده‌ایم که بعدا مشخص شده پیش‌بینی درستی بوده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)