خانهاخبار
شیائومی ۱۳ الترا احتمالا دیرتر از زمانی که تصور می‌شد، عرضه خواهد شد

شیائومی ۱۳ الترا احتمالا دیرتر از زمانی که تصور می‌شد، عرضه خواهد شد

نسخه پرمیوم سری شیائومی در ماه مارس و یا آوریل میلادی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۶

ماه گذشته شیائومی از سری پرچمدار جدید خود موسوم به سری شیائومی ۱۳ برای بازار چین رونمایی کرد. این سری پرچمدار به احتمال زیاد در طی رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل (MWC) سال ۲۰۲۳ که ماه آینده برگزار می‌شود، برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. در حالی که سری شیائومی ۱۳ شامل دو مدل شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو است، شایعاتی پیرامون مدل سوم این سری موسوم به شیائومی ۱۳ الترا به گوش می‌رسد.

مدیرعامل شیائومی، آقای لی جون، اخیرا تایید کرد که گوشی شیائومی ۱۳ الترا به عنوان پرچمدار پرمیوم اصلی این برند برای چین و بازار جهانی رونمایی خواهد شد. با توجه به اعلام این مقام مسئول شیائومی، گزارش‌هایی در دسترس کاربران قرار گرفت مبنی بر اینکه شیائومی ۱۳ الترا در رویداد MWC معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station ادعا کرده است که پرچمدار شیائومی در تاریخ شایعه شده رونمایی نخواهد شد.

image

طبق گزارش این افشاگر، احتمال رونمایی شیائومی ۱۳ الترا در رویداد MWC بسیار ضعیف است و این گوشی به احتمال زیاد بعد از این رویداد معرفی خواهد شد. اگر شایعات منتشر شده در وبسایت‌های چینی درست باشد، انتظار می‌رود شیائومی ۱۳ الترا اواخر ماه مارس و یا اوایل ماه آوریل میلادی معرفی شود. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست شیائومی ۱۳ الترا چه زمانی برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. شایان ذکر است سری شیائومی ۱۳ به طور رسمی در رویداد MWC برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی ۱۳ الترا از دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 با بهنیه‌سازی Gimbal بهره می‌برد. به علاوه، هر چهار دوربین این گوشی پرمیوم به احتمال زیاد از فناوری فوکوس خودکار PDAF پشتیبانی خواهد کرد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که با کانفیگ حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت همراه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)