خانهاخبار
تصویر شماتیک ویوو X فلیپ خبر از نمایشگر داخلی فول اچ‌دی این گوشی می‌دهد

تصویر شماتیک ویوو X فلیپ خبر از نمایشگر داخلی فول اچ‌دی این گوشی می‌دهد

ویوو X فلیپ اولین گوشی تاشو صدفی برند ویوو خواهد بود.
۱۴۰۱/۱۰/۲۲

همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، ویوو X فلیپ که اولین گوشی تاشو صدفی ویوو محسوب می‌شود احتمالا سه‌ماهه اول سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که نمایشگر کاور این گوشی تاشو مستطیلی‌شکل خواهد بود و در زیر ماژول دوربین قرار خواهد گرفت. حالا امروز تصویر شماتیک جدیدی از ویوو X فلیپ منتشر شده است که طراحی نمایشگر کاور و رزولوشن نمایشگر داخلی این گوشی را تایید می‌کند.

image

تصویر شماتیک ویوو X فلیپ

به طور کلی، می‌توان انتظار داشت که ویوو X فلیپ از زبان طراحی سری پرچمدار این برند یعنی ویوو X90 بهره خواهد برد. به علاوه، لولای این گوشی نیز از جنس آلومینیوم و به رنگ‌ نقره‌ای خواهد بود. همانطور که در این تصویر مشخص است، نمایشگر کاور ویوو X فلیپ از عرض 682 پیکسل است در حالی که رزولوشن نمایشگر داخلی برابر با 1080 (فول اچ‌دی) است. البته نمایشگر فول اچ‌دی این گوشی چندان دور از ذهن نیز نبود چرا که گوشی‌های تاشو دیگر برندها مانند سامسونگ، اوپو و موتورولا نیز به نمایشگر داخلی فول اچ‌دی پلاس مجهز هستند.

شایان ذکر است تصویر رندری ویوو X فلیپ که حدودا یک ماه پیش منتشر شده بود دوربین سه‌گانه این گوشی را نشان می‌دهد ولی براساس این تصویر شماتیک، گوشی تاشو ویوو از دو دوربین بهره خواهد برد که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند. لوگوی برند دوربین زایس نیز در ماژول دوربین ویوو X فلیپ حک شده است که حاکی از همکاری این دو برند برای توسعه دوربین‌ها است.

image

تصویر رندری قبلی ویوو X فلیپ

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X فلیپ در سمت راست بدنه خود میزبان کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و کلید پاور خواهد بود. از آنجایی که کلید پاور با فریم کناری هم سطح شده است، می‌توان انتظار داشت که کلید پاور با سنسور اثر انگشت ادغام خواهد شد. از مشخصات فنی احتمالی ویوو X فلیپ می‌توان تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک را نام برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)