خانهاخبار
تصاویر واقعی اوپو فایند X6 پرو برآمدگی زیاد دوربین این پرچمدار را نشان می‌دهند

تصاویر واقعی اوپو فایند X6 پرو برآمدگی زیاد دوربین این پرچمدار را نشان می‌دهند

به تازگی تصاویری از پرچمدار جدید اوپو فاش شده است که خبر از بدنه ضخیم و برآمدگی زیاد دوربین آن می‌دهد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۲

نسل جدید سری پرچمدار اوپو موسوم به سری اوپو فایند X6 احتمالا در سه‌ماهه اول سال میلادی جاری معرفی خواهد شد. این سری پرچمدار احتمالا شامل دو مدل اوپو فایند X6 و فایند X6 پرو خواهد بود. به علاوه، تا به امروز بخش زیادی از مشخصات فنی این دو گوشی هوشمند در دسترس کاربران قرار گرفته است.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری از نسخه پرو سری یعنی اوپو فایند X6 پرو در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است که طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. با نگاهی اجمالی به تصاویر واقعی این گوشی می‌توان متوجه شد که طراحی اوپو فایند X6 پرو با طراحی موجود در رندرهای قبلی این گوشی مطابقت دارد. همچنین همانطور که در تصاویر نیز مشخص است، به نظر می‌رسد ادعا برخی از شایعات مبنی بر ضخیم بودن دستگاه نیز درست است و اوپو فایند X6 پرو شاید چندان گوشی خوش‌دستی نباشد.

شایان ذکر است می‌توان نکته عجیب طراحی اوپو فایند X6 پرو برآمدگی زیاد ماژول دوربین آن دانست که به نظر در دست گرفتن آن را سخت می‌کند. در تصاویر نیز به خوبی مشخص است که این پرچمدار به دلیل برآمدگی دوربین زیاد خود به طور کامل روی سطح صاف جای نمی‌گیرد و بخش بالایی بدنه دستگاه به نسبت قسمت پایینی کمی بالاتر قرار نمی‌گیرد. با توجه به ضخیم بودن دستگاه و برآمدگی زیاد دوربین، اوپو فایند X6 پرو ممکن است برخی از کاربران از نظر خوش‌دستی و راحتی نگه‌داشتن در دست نگران کند.

طبق این تصاویر، اوپو فایند X6 از نمایشگر با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد که شایعات قبلی اذعان کرده‌اند از نوع امولد و با رزولوشن تصویر QHD+ خواهد بود. به علاوه، کلید فیزیکی پاور و دریچه اسپیکر نیز به ترتیب در سمت راست و بخش بالایی بدنه قرار دارد. باید اضافه کرد که لایه‌ای شیشه‌ای نیز جزیره دوربین این پرچمدار را می‌پوشاند که در تصویر نیز مشخص است.

مشخصات فنی احتمالی اوپو فایند X6 پرو

براساس شایعات پیشین، پرچمدار جدید اوپو از نمایشگر 6.8 و یا 6.9 اینچی بهره خواهد برد که از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و در خود سنسور اثر انگشت را جای داده است. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو با حافظ رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 خواهد بود. منبع تغذیه این سخت‌افزار باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ باسیم 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهد بود.

انتظار می‌رود اوپو فایند X6 پرو از سه دوربین شامل سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی IMX989 با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و سنسور پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و لرزشگیر اپتیکال بهره ببرد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)