خانهاخبار
نسخه بازار جهانی موتو G53 به زودی عرضه خواهد شد

نسخه بازار جهانی موتو G53 به زودی عرضه خواهد شد

میان‌رده موتورولا به تازگی در لیست گواهی GCF قرار گرفت که به عرضه آن در آینده نزدیک اشاره دارد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۲

موتورولا اخیرا یک گوشی‌ میان‌رده مقرون به صرفه را برای بازار چین رونمایی کرد که موتو G53 نام دارد. حالا اما به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد نسخه بازار جهانی این گوشی را با نام تجاری مشابه ولی مشخصات فنی و طراحی متفاوت روانه بازار کند. تا به امروز، موتو G53 موفق به ثبت گواهی‌های مختلفی مانند BIS (اداره استاندارد هند)، FCC و TDRA شده است. براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه بازار جهانی موتو G53 در لیست گواهی GCF قرار گرفته است که خبر از معرفی آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

image

موتو G53 نسخه بازار چین در سمت راست و رندر مدل بازار جهانی آن در سمت چپ

طبق لیست گواهی GCF، موتو G53 با شناسه مدل XT2335-1 عرضه خواهد شد. قبلا نیز این میان‌رده با شناسه مدل مشابه در گواهی‌های دیگر دیده شده بود. برای اطلاع، گواهی GCF به طور کلی یک گواهی اجباری برای دستگاه‌هایی است که از شبکه تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند. متأسفانه لیست این گواهی هیچکدام از جزئیات فنی موتو G53 را اعلام نکرده است ولی با توجه به قرارگیری این گوشی در لیست گواهی GCF، انتظار می‌رود میان‌رده جدید موتورولا به زودی برای بازار جهانی معرفی شود.

همانطور که اشاره شد، موتو G53 از نظر طراحی و مشخصات فنی با نسخه بازار چین تفاوت خواهد داشت. در این راستا، نسخه بازار جهانی موتو G53 احتمالا به جای تراشه اسنپدراگون 480+ به کار رفته در مدل بازار چین از تراشه اسنپدراگون 4 نسل یک بهره خواهد برد. همچنین احتمال دارد این گوشی به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز باشد پنل جلویی موتو G53 نیز احتمالا میزبان نمایشگر اولد 6.6 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. ساختار دوربین این میان‌رده نیز شامل سه دوربین 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی خواهد بود.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)