خانهاخبار
مینگ چی کو: اولین مک بوک با نمایشگر OLED در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

مینگ چی کو: اولین مک بوک با نمایشگر OLED در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

بر اساس ادعای این تحلیلگر، ممکن است اپل بتواند مک‌بوکی نازک‌تر و سبک‌تر تولید کند.
۱۴۰۱/۱۰/۲۱

مینگ چی کو، تحلیلگر باسابقه محصولات اپل معتقد است که این شرکت آمریکایی قصد دارد تا قبل از پایان سال ۲۰۲۴ یک مک بوک با نمایشگر OLED عرضه کند. ادعا او نشان می‌دهد شاید اپل قصد داشته باشد در محصولات خود تنوع بیشتری ایجاد کند.

image

 

مینگ چی کو در توییتر خود توضیح داده که استفاده از نمایشگرهای OLED به مک بوک‌ها اجازه داده تا در مقایسه با نسخه‌ها مینی ای‌ال‌دی، نازک‌تر و سبک‌تر شوند. توییت کو به شکل زیر بوده است:

در مقایسه با مینی ال‌ای‌دی، لپ‌تاپ‌هایی که از OLED استفاده می‌کنند این مزیت را دارند که نازک‌تر و سبک‌تر بوده و گزینه‌های طراحی بیشتری مانند قابلیت تا شدن را ارائه دهند. بنابراین این موضوع باعث شده اپل برنامه‌ریزی کند تا مک بوک OLED خود را تا پایان سال ۲۰۲۴ عرضه کند.

در حالی که مینگ چی کو اشاره نکرد که کدام مدل مک بوک با نمایشگر OLED عرضه خواهد شد، اما تحلیلگر دیگری به نام راس یانگ در ماه ژوئن (مصادف با ماه تیر) گفت که اپل یک مک بوک ایر ۱۳ اینچی با پنل OLED تا سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد.

همچنین پیش‌تر از آن، شایعه‌ای مطرح شد که مدعی بود اپل ممکن است در سال‌های آینده برنامه‌ای برای عرضه یک اپل واچ با نمایشگر میکرو ال‌ای‌دی طراحی شده داخلی داشته باشد.

همچنین پس از این اتفاق، احتمال می‌رود شرکت آمریکایی نمایشگرهایی را برای سایر دستگاه‌ها خود ارائه کند.

همانند اپل سیلیکون که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، تغییر به نمایشگر طراحی شده داخلی باعث می‌شود این غول فناوری کمتر به سایر شرکت‌ها متکی باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)