خانهاخبار
همکاری عجیب ایکس باکس و بیسکوییت اوریو!

همکاری عجیب ایکس باکس و بیسکوییت اوریو!

شرکت مایکروسافت به تازگی یک کمپین تبلیغاتی را در همکاری با بیسکوییت‌های محبوب اوریو آغاز کرده که حرکت عجیبی از سوی این شرکت به نظر می‌رسد!
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

شرکت مایکروسافت اخیرا در کمپین تبلیغاتی جدید خود، با شرکت سازنده بیسکوییت‌های محبوب «اوریو» وارد همکاری شده و اوریو‌های با ظاهر دکمه‌های ایکس باکس را روانه بازار اروپا کرده است. این بیسکوییت‌ها، دارای شش طرح متفاوت هستند که شامل لوگوی ایکس باکس، دکمه‌های ABXY، دکمه جهت بالا و نهایتا لوگوی اوریو می‌شوند.

image

 

این بیسکوییت‌ها در ۲۲ کشور متفاوت اروپایی قابل تهیه بوده و خریداران آن می‌توانند تا با وارد کردن این علامت‌ها به ترتیب خاصی، جایزه‌هایی را در عناوین ایکس باکس مانند Halo Infinite، Sea of Thieves و Forza Horizon 5 به خود اختصاص دهند. جوایزی نفیس‌تر مانند کنترلر‌هایی با طرح اوریو، کنسول‌های ایکس باکس و اشتراک گیم‌پس آلتیمت نیز در این میان به چشم می‌خورند.

بازیکنان بازی Halo Infinite می‌توانند تا با وارد کردن کد روی این بیسکوییت‌ها، به یک اسکین آبی و سفید در بخش مولتی پلیر بازی دست پیدا کنند. در سوی دیگر، بازیکنان عنوان Sea of Thieves یک بادبان با طرح اوریو را برای کشتی خود دریافت کرده و نهایتا، بازیکنان Forza Horizon 5 نیز به یک اسکین خاص اوریو برای اتومبیل‌های خود درون بازی دسترسی دارند.

 

به ادعای برخی گزارشات، مایکروسافت همچنین قصد داشته تا رویدادی را در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برگزار کرده و در آن گیمپلی بیشتری را از بازی‌های جدید خود مانند Redfall و Forza Motorsport به نمایش بگذارد.

درباره همکاری عجیب مایکروسافت با بیسکوییت‌های اوریو چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران این بیسکوییت‌ها بوده و در صورت ورود نسخه ایکس باکسی آن به کشور ما، آن را خریداری می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)