خانهاخبار
گوشی مقرون به صرفه اوپو A56s به طور رسمی معرفی شد

گوشی مقرون به صرفه اوپو A56s به طور رسمی معرفی شد

شرکت اوپو به تازگی از گوشی مقرون به صرفه جدیدی رونمایی کرده که مشخصات فنی و طراحی آشنایی نیز دارد.
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

شرکت اوپو در امروز از محصول مقرون به صرفه جدیدی رونمایی کرده که ظاهر و مشخصات فنی آشنایی نیز دارد. این گوشی که با نام اوپو A56s شناخته می‌شود؛ نسخه‌ای ری‌برند شده از گوشی اوپو A57 بوده که در ماه آوریل روانه بازار شد. اوپو A56s از نظر مشخصات فنی، کاملا مشابه اوپو A57 بوده و تنها تفاوت اصلی آن، عرضه این محصول به همراه رم ۸ گیگابایتی است.

 

اوپو A56s دارای نمایشگری ۶.۵۶ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. این گوشی که از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 810 استفاده می‌کند؛ دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بوده که توسط یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی خواهد شد.

اوپو A56s از سیستم عامل اندروید 12 به همراه رابط کاربری ColorOS 12 استفاده کرده و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژ ۱۰ واتی را به همراه دارد. قیمت نسخه پایه این گوشی که در رنگ‌های آبی و مشکی روانه بازار خواهد شد؛ از ۱٫۰۹۹ یوآن (حدود ۱۶۱ دلار) آغاز شده و برای تهیه نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز باید ۱٫۲۹۹ یوآن (حدود ۱۹۰ دلار) هزینه کنید.

درباره محصول جدید و مقرون به صرفه شرکت اوپو چه فکر می‌کنید؟ آیا از مشخصات این گوشی به نسبت قیمت اعلام شده برای آن راضی هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)