خانهاخبار
رندرهای آنر مجیک 5 ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل آن را نشان می‌دهند

رندرهای آنر مجیک 5 ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل آن را نشان می‌دهند

پرچمدار جدید آنر احتمالا تا پایان ماه جاری میلادی در چین معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

همانطور که می‌دانیم، احتمالا آنر قصد دارد تا پایان ماه جاری میلادی از سری پرچمدار جدید خود موسوم به آنر مجیک 5 رونمایی کند که ابتدا برای بازار چین عرضه خواهد شد. حالا قبل از رونمایی رسمی این سری پرچمدار، رندرهایی از گوشی آنر مجیک 5 منتشر شده است که طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد.

رندرهای آنر مجیک 5

براساس این تصاویر رندری که توسط افشاگری به نام SPinfoJP به اشتراک گذاشته شده است، آنر مجیک 5 در چهار رنگ مشکی، سفید، صورتی و سبز عرضه خواهد شد. به علاوه، رندرهای این پرچمدار به خوبی نشان می‌دهند که آنر میجک 5 به مانند نسل‌های قبلی از طراحی ماژول دوربین دایره‌ای‌شکلی بهره خواهند برد که در مرکز پنل پشتی جای گرفته است.

در ماژول دوربین آنر مجیک 5 سه دوربین قرار گرفته است که یکی از آن‌ها سنسور تله‌فوتو پریسکوپی است. ماژول دوربین اینپ پرچمدار همچنین میزبان فلاش LED است و در آن عبارت 100X نیز حک شده است. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد آنر مجیک 5 از زوم دیجیتالی 100 برابری پشتیبانی خواهد کرد. قبلا نیز مدیرعامل برند آنر اعلام کرده بود که آنر مجیک 5 یک پرچمدار بالارده با دوربین‌های باکیفیت، ویژگی‌های ارتباطی زیاد و قابلیت‌های امنیتی مختلف محسوب می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که آنر مجیک 5 به نمایشگر 6.8 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز خواهد بود که از تنظیم نوردهی PWM نیز پشتیبانی خواهد کرد. مطابق انتظار، قلب تپنده این پرچمدار تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو خواهد بود که البته هنوز کانفیگ‌های حافظه رم و حافظه داخلی آن مشخص نشده است. از دیگر مشخصات فنی احتمالی آنر مجیک 5 می‌توان به گواهی IP68، شارژ باسیم 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)