خانهاخبار
مشخصات اوپو Reno 8T در فضای مجازی افشا شد

مشخصات اوپو Reno 8T در فضای مجازی افشا شد

انتظار می‌رود هم نسخه 4G و هم نسخه 5G از این گوشی به همراه اندروید ۱۳ عرضه شوند.
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

شرکت اوپو که پیش‌تر سری Reno 9 را عرضه کرده است، حالا در حال کار بر روی نسخه بعدی این گوشی یعنی Reno 10 است، اما ظاهرا مسیری انحرافی را در پیش خواهد گرفت زیرا قصد دارد برخی از مدل‌های سری Reno 8 را عرضه کند. اوپو Reno 8T به تازگی با قابلیت LTE در دفتر استاندارد هند ظاهر شده، در حالی که نسخه 5G آن هم در پایگاه داده‌های بنچ مارک دیده شده است.

image

 

از نظر مشخصات، هر دو نسخه این گوشی‌ها با اندروید ۱۳ عرضه خواهند شد؛ این دستگاه‌ها طراحی دوربین مشابه با اوپو A1 Pro خواهند داشت، یعنی لنزها در دو دایره عمودی در یک ماژول بیضی شکل قرار خواهند گرفت.

انتظار می‌رود اوپو Reno 8T 5G دارای چیپست اسنپدراگون 695، صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی به همراه پنل AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۷ واتی باشد. منبع اطلاعات مذکور ادعا کرده که یک سیستم دوربین سه گانه در پشت این گوشی با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دو سنسور ۲ مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

اوپو Reno 8T 4G هم طراحی مشابهی خواهد داشت اما از نظر پردازنده از یک تراشه Helio G99 قدرت خواهد گرفت و حداکثر از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

این دو گوشی همچنین قرار است به عنوان بخشی از سری اوپو F23 عرضه شوند، اما زمان نشان خواهد داد که کدام قسمت از این شایعات درست و کدام قسمت اشتباه بوده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)