خانهاخبار
مایکروسافت به تولید سرفیس دوئو ۲ پایان می‌دهد

مایکروسافت به تولید سرفیس دوئو ۲ پایان می‌دهد

در پی صدور بیانیه از سوی شرکت مایکروسافت در خصوص عدم تولید سرفیس دوئو 2 ،فروشگاه‌های معتبری که این محصول را عرضه می‌کردند با صف خرید مواجه شده و موجودی آن‌ها پایان یافته است.
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

مایکروسافت شب گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که تولید Surface Duo 2 دیگر ادامه نخواهد یافت. وبسایت خبری فون آرنا نوشته است که در بسیاری از فروشگاه‌ها تقاضا برای خرید سرفیس دوئو ۲ از میزان عرضه این محصول جلو افتاده است. به نوشته این وبسایت، برخی منابع می‌گویند مایکروسافت در حال حاضر در پی تولید سرفیس دوئو ۳ است و تا زمان رونمایی از آن محصول، کسانی که خواهان سرفیس دوئو ۲ هستند در آینده نزدیک گزینه‌ای جز خرید این محصول به صورت دست دوم از آمازون یا eBay ندارند.

image

 

با توجه به این که به نظر می‌رسد مایکروسافت بیشتر موجودی سرفیس دوئو ۲ را به فروش رسانه و گزارش Windows Central نیز از به پایان رسیدن تولید این محصول حکایت دارد، اکثر خرده فروشان این محصول را موجود ندارند اما شرکت امریکایی Best Buy همچنان در حال فروش سرفیس دوئو ۲ است که این فروشگاه هم احتمالا آخرین موجودی‌هایش را به فروش می‌رساند.​

به عقیده بسیاری از کارشناسان حوزه تکنولوژی، سرفیس دوئو ۲ یک دستگاه عادی نیست و برای قشر خاصی از مخاطبان طراحی شده؛ دقیقا برای افرادی که معتقدند اگر در یک زمان تنها روی یک موضوع خاص تمرکز کنند وقت خود را هدر داده‌اند و مایلند که از حداکثر پتانسیل دستگاه‌های خود استفاده کنند.

بر خلاف گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ، Duo 2 دارای دو صفحه نمایش 5.8 اینچی است که توسط یک لولا به هم متصل شده‌اند و پس از متصل شدن به یکدیگر صفحه نمایش 8.3 اینچی – مشابه صفحه نمایش یک تبلت – را تشکیل می‌دهند.

Duo 2 از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند که به اندازه کافی سریع است و عملکرد خوبی ارائه می‌دهد. این محصول همچنین دارای سه دوربین در پشت و یک دوربین سلفی است و حتی در شرایطی که نور مناسب نیز می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت و حاوی جزئیات زیاد بگیرد. باتری سرفیس دوئو 2 نیز در حالت معمول حدود یک روز دوام می‌آورد.

قیمت سرفیس دوئو ۲ در زمان رونمایی ۱۵۰۰ دلار بود اما این محصول اکنون در فروشگاه‌ها با قیمتی در حدود ۸۵۰ دلار به فروش می‌رسد. به گفته شرکت مایکروسافت، تا پایان سال 2024 پشتیبانی از Duo 2 ادامه خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)