خانهاخبار
مک پرو جدید اپل از همان طراحی مدل ۲۰۱۹ خود استفاده خواهد کرد

مک پرو جدید اپل از همان طراحی مدل ۲۰۱۹ خود استفاده خواهد کرد

مارک گورمن در خبرنامه این هفته خود برخی از ویژگی‌های مک پرو آینده اپل را تشریح کرده است.
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

مک پرو با پردازنده اختصاصی اپل دارای طراحی مشابه مدل ۲۰۱۹ خواهد بود، همچنین رم آن نیز توسط کاربر قابل ارتقا نخواهد بود زیرا طبیعت معماری تراشه‌های اپل اینطور حکم می‌کند.

image

 

مارک گورمن افشاگر معروف و خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین قسمت خبرنامه Power On خود فاش کرده که مک پرو آینده اپل که آخرین محصولی است که به تراشه‌های اختصاصی اپل کوچ می‌کند، از همان طراحی مک پرو سال ۲۰۱۹ استفاده خواهد کرد. از طرفی برخلاف مک های فعلی مبتنی بر اینتل، این دستگاه دارای رم قابل ارتقا توسط کاربر نخواهد بود.

خبر ناامید کننده دیگر برای کاربران مک پرو این است مک پرو جدید نیز شبیه به مدل ۲۰۱۹ خود خواهد بود. همچنین فاقد یک ویژگی کلیدی نسخه اینتل است و آن اینکه رم قابل ارتقا توسط کاربر نخواهد داشت و دلیل آن هم این است که حافظه در پردازنده‌های جدید اپل به طور مستقیم به مادربورد متصل است؛ با این حال در این دستگاه دو اسلات برای حافظه SSD و فضاهای دیگر برای کارت‌های گرافیک، رسانه و شبکه وجود خواهد داشت.

گورمن گزارش داده است که اپل قید تولید مک پرو پیشرفته‌تر با ۴۸ هسته پردازشی و ۱۵۲ هسته گرافیکی را زده و دلیل آن هم قیمت بسیار زیاد این محصول و بازار بسیار محدودی است که برای آن متصور شده است. شما در مورد این خبر چه فکر می‌کنید؟ آیا چنین کیس بزرگی برای مک پرو با چیپ‌های بهینه اپل سیلیکون واقعا نیاز است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)