خانهاخبار
ریلمی تایید کرد که گوشی GT Neo 5 اولین دستگاهی خواهد بود که شارژر ۲۴۰ واتی این شرکت را دریافت می‌کند

ریلمی تایید کرد که گوشی GT Neo 5 اولین دستگاهی خواهد بود که شارژر ۲۴۰ واتی این شرکت را دریافت می‌کند

دیروز خبری داشتیم که ریلمی طبق قولی که داده بود به تشریح ویژگی‌های شارژر ۲۴۰ واتی خود پرداخت، حالا امروز این شرکت تایید کرده که کدام گوشی اولین گوشی خواهد بود که از این شارژر قدرتمند و بی‌نظیر در صنعت موبایل استفاده خواهد کرد.
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

دیروز ریلمی از سیستم شارژ ۲۴۰ واتی خود رونمایی کرد که این برای اولین بار در صنعت گوشی‌های هوشمند رخ می‌داد. اکنون این شرکت تایید کرده است که کدام گوشی اولین گوشی خواهد بود که از این شارژر قدرتمند استفاده خواهد کرد.

گوشی ریلمی GT Neo 5 هنوز بسیاری از ویژگی‌هایش نامشخص است، اما ما می‌دانیم که از تراشه اسنپدراگون +8 نسل یک پشتیبانی می‌کند، اگرچه صحبت از یک GT Neo 5 دیگر هم هست که با شارژ ۱۵۰ واتی قرار است همراه باشد و پردازنده آن دایمنسیتی 8200 خواهد بود.

به هر حال این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال تصویر (سنسور IMX890)، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیگسلی و یک دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی در قسمت پشت، و برای دوربین سلفی هم از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. اندازه صفحه نمایش این محصول احتمالا ۶٫۷ اینچ با وضوح 1.5K یعنی (۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ پیکسل) و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز به علاوه کاهش نور PWM با فرکانس بالا (۲۱۶۰ هرتز) خواهد بود.

این گوشی همچنین دارای ۱۳ سنسور دما خواهد بود که فرآیند شارژ را زیر نظر خواهند گرفت تا در صورتی که گرما بیش از حد مورد انتظار باشد، همه چیز را خاموش کند. همچنین ریلمی ادعا کرده که باتری آن پس از ۱۶۰۰ چرخه شارژ، ۸۰ درصد از ظرفیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد.

ریلمی پیش‌تر هم شارژری را معرفی کرده بود که ۲۴۰ وات برق را تامین می‌کرد. این آداپتور ۲۰ ولت/۱۲ آمپر و ۱۰ ولت/۲۴ آمپر را پشتیبانی می‌کند و به طرز شگفت‌انگیزی کوچک است، یعنی فقط حدود ۵ درصد بزرگتر از آداپتور ۱۵۰ واتی قبلی که در گوشی ریلمی GT Neo 3 استفاده شده بود.

GT Neo 3 با شارژ ۱۵۰ واتی دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و در آزمایشات انجام شده تنا در ۱۶ دقیقه به میزان شارژ ۱۰۰ درصدی رسیده است؛ در مورد ظرفیت باتری GT Neo 5 یا مدت زمان شارژ کامل آن صحبتی به میان نیامده است اما بدون شک این اعداد از آمار GT Neo 3 هم بهتر خواهد بود.

ریلمی GT Neo 5 با شارژر ۲۴۰ واتی ماه آینده به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)