خانهاخبار
ریلمی جزییات شارژر ۲۴۰ واتی خود را تشریح کرد

ریلمی جزییات شارژر ۲۴۰ واتی خود را تشریح کرد

شرکت ریلمی امروز طبق قولی که داده بود هیولای ۲۴۰ واتی خود را شرح داد و قول داد که این شارژر را در پرچم‌دار بعدی خود عرضه کند.
۱۴۰۱/۱۰/۱۶

همانطور که شرکت ریلمی وعده داده بود امروز استاندارد شارژ ۲۴۰ واتی جدید خود را شرح داد. این دستگاه دارای یک کابل شارژ ۱۲ آمپری سفارشی برای توان ۲۰ ولت/۱۲ آمپر است که از طریق سه پمپ شارژ خارج می‌شود. آداپتور USB-C آن دارای اجزای دوگانه GaN است و بسیار کوچک است که تقریبا به اندازه آداپتور ۱۶۰ واتی SuperDart است.

image

 

معماری این شارژ ۲۴۰ واتی، برق ۲۰ ولت/۱۲ آمپر را از طریق سه پمپ مستقل به ۱۰ ولت/۲۴ آمپر تبدیل می‌کند، به این معنی که گوشی جدیدی که از این شارژر بهره می‌برد، دارای سه سلول باتری خواهد بود. کابل 12A آن هم از چهار کابل استاندارد AWG 21 تشکیل شده است که قطر آن فقط برای سیم داخل داخل عایق پلاستیکی تقریبا ۳ میلی‌متر است.

کل فرآیند توسط ۱۳ سنسور بی‌درنگ نظارت می‌شود و در صورت وجود هرگونه خطر، قدرت را محدود می‌کند. محافظت از شارژ ریلمی همچنین شامل مواد ضد حریق و گواهی‌هایی برای آرامش کاربر نهایی می‌شود.

جالب‌تر اینکه شرکت ریلمی تایید کرده که شارژ ۲۴۰ واتی چیزی بیش از یک تمرین مهندسی و نمونه اولیه است، در واقع این شرکت قول داده تا این شارژر قدرتمند را به همراه پرچم‌دار بعدی خود عرضه کند. گوشی پرچم‌دار این شرکت با بزرگترین ناحیه خنک کننده عرضه خواهد شد که دارای صفحات گرافن متعدد با مساحت ۶۵۸۰ میلی‌متر مربع است. آن‌ها از حفظ عملکرد تحت بار پایدار مراقبت می‌کنند اما به غیر از این، به کنترل بار ناشی از شارژ فوق‌العاده سریع هم کمک می‌کنند.

image

 

ریلمی اطمینان داده که باتری گوشی حداقل ۸۰ درصد شارژ اولیه خود را پس از ۱۶۰۰ چرخه شارژ حفظ می‌کند تا سرعت زیاد به طول عمر آن لطمه واد نکند. در واقع استاندارد صنعت ۸۰۰ چرخه است، بنابراین اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، گوشی ریلمی GT بعدی چیزی فراتر از این استاندارد خواهد بود.

شرکت ریلمی همچنین وعده داده که این استاندارد به گوشی هوشمند پرچم‌دار آینده خود برسد که این سوال را ایجاد می‌کند که آیا ریلمی GT3 Pro مورد نهایی است یا ریلمی GT Neo5 را نیز یک پرچم‌دار در نظر گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)