خانهاخبار
گلکسی F04 معرفی شد

گلکسی F04 معرفی شد

گوشی پایین‌رده جدید سامسونگ در تاریخ ۲۲ دی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

سامسونگ گلکسی F04 را با کمی غافلگیری معرفی کرده است. این گوشی در دو رنگ بنفش یشمی و سبز عقیق عرضه شده است. بار پردازشی سامسونگ گلکسی F04 بر دوش تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک هلیو P35 بوده که در کنار آن، ۴ گیگابایت رم به ایفای نقش می‌پردازد.

image

 

این گوشی در نسخه پایه خود دارای فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی بوده که با استفاده ا اسلات میکرو اس دی، می‌توان ظرفیت آن را به ۱ ترابایت رساند. در بخش نرم‌افزار نیز این گوشی با اندروید 12 و رابط کاربری One UI اجرا خواهد شد.

گلکسی F04

گلکسی F04 دارای یک نمایشگری ۶.۵ اینچی با پنل PLS LCD بوده که با وضوح تصویر ۷۲۰ × ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. در پنل پشتی این گوشی نیز، شاهد یک ماژول دوربین دوگانه هستیم که از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسکلی این گوشی نیز درون یک ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر این گوشی تعبیه شده است. ضمنا گلکسی F04 نیز فاقد اسکنر اثر انگشت است.

در نهایت، انرژی گلکسی F04 توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

گلکسی F04

فروش گلکسی F04 از تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)