خانهاخبار
بهترین تبلت‌های سامسونگ موجود در بازار ایران (دی ۱۴۰۱)

بهترین تبلت‌های سامسونگ موجود در بازار ایران (دی ۱۴۰۱)

اگر قصد خرید تبلت دارید و برند مد نظرتان سامسونگ است، این مقاله برای شماست.
۱۴۰۱/۱۰/۱۵

سامسونگ یکی از بهترین سازندگان دستگاه‌های اندرویدی بوده که تبلت هم نیز جزو این دسته‌بندی به شمار می‌رود. این شرکت هر سال یک تبلت اندرویدی پرچمدار عرضه کرده و به عنوان چشم‌انداز برای فعال بودن در همه زمینه‌ها، شامل گزینه‌های میان‌رده و اقتصادی نیز است. تبلت‌های پرچمدار این برند نیز در سال‌های اخیر عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند.

این تنوع اغلب باعث شده تا کاربران برای یافتن یک تبلت سامسونگ با بیشترین ارزش خرید، با چالش‌های متعددی مواجه شوند. اکنون در این مقاله لیستی از بهترین تبلت‌های سامسونگ برای هرگونه مصرفی آماده کرده‌ایم تا این چالش‌ها را برای شما برطرف کنیم. همچنین هر گزینه به صورت کامل بررسی شده و توضیح داده که چه کسی و چرا باید این تبلت‌ها را خریداری کند.

لیست بهترین تبلت‌های سامسونگ موجود در بازار ایران

image

سری گلکسی تب اس ۷

سامسونگ در سال اخیر توانسته بازی تبلت‌های اندرویدی را با سری گلکسی تب اس ۸ تغییر دهد. این اولین بار بود که شرکت کره‌ای، سه تبلت پرچمدار را به صورت همزمان عرضه می‌کند. در ۹ فوریه ۲۰۲۲ (مصادف با ۲۰ بهمن ۱۴۰۰)، این شرکت از سری گلکسی تب اس ۸ که متشکل از سه عضو گلکسی تب اس ۸، گلکسی تب اس ۸ پلاس و گلکسی تب اس ۸ اولترا بود رونمایی کرد.

بهترین تبلت سامسونگ از هر نظر: گلکسی تب اس ۸ اولترا

image

گلکسی تب اس ۸ اولترا

این واقعیت که گلکسی تب اس ۸ اولترا یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی بازار است، یک موضوع انکارنشدنی است. این دستگاه همچنین بزرگترین و باقابلیت‌ترین تبلت پرچمدار شرکت کره‌ای به شمار می‌رود. گلکسی تب اس ۸ اولترا دارای نمایشگر ۱۴.۶ اینچی با پنل Super AMOLED بوده که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. همچنین این تبلت، اولین تبلت سامسونگ بوده که دارای ناچ در نمایشگر خود بوده که باعث شده امکان ایجاد حاشیه‌های باریک برای گلکسی تب اس ۸ اولترا ایجاد شود.

گلکسی تب اس ۸ اولترا دارای جدیدترین چیپست کوالکام در زمان عرضه یعنی اسنپدراگون ۸ نسل یک بوده و از فناوری 5G بهره می‌برد. در بخش حافظه نیز، این تبلت از ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. انرژی گلکسی تب اس ۸ اولترا توسط یک باتری غول‌پیکر با ظرفیت ۱۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که فناوری شارژ سریع سیمی ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

رابط کاربری One UI 4.1 ویژگی‌های بهره‌وری زیادی را به این تبلت اضافه کرده تا گلکسی تب اس ۸ اولترا را به بهترین تبلت برای کاربران تبدیل کند. همچنین قلم S Pen با تأخیر کم (۳ میلی ثانیه) تجربه نوشتن واقعی را به کاربر القا می‌کند.

دلایل خرید گلکسی تب اس ۸ اولترا: بزرگترین نمایشگر، نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی، عملکرد بی‌نظیر و عمر باتری بالا.

چه کسانی باید گلکسی تب اس ۸ اولترا را خریداری کنند: کاربرانی که به یک تبلت قدرتمند از نظر پردازشی نیاز داشته و مشتریان سازمانی که برای برنامه‌های تجاری به تبلت نیاز دارند.

لازم به ذکر است که گلکسی تب اس ۸ اولترا اکنون به قیمت تقریبی ۵۰ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

 

بهترین تبلت از نظر ارزش خرید در خانواده گلکسی تب اس ۸: گلکسی تب اس ۸ پلاس

image

گلکسی تب اس ۸ پلاس

اگر قصد دارید حدود ۴۰ درصد در هزینه خرید یک تبلت پرچمدار و آخرین مدل صرفه‌جویی کنید، گلکسی تب اس ۸ پلاس بهترین گزینه برای شماست. گلکسی تب اس ۸ پلاس در مقایسه با نسخه اولترا تنها ۲ اینچ کوچکتر بوده و دوربین سلفی آن مانند گلکسی تب اس ۸ اولترا دوگانه نیست.

در بخش سخت‌افزار، این تبلت کاملا شبیه برادر بزرگتر خود بوده و از اسنپدراگون ۸ نسل یک تغذیه می‌کند. انرژی گلکسی تب اس ۸ پلاس نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که همانند نسخه اولترا، از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دلایلی که گلکسی تب اس ۸ پلاس بهترین تبلت این خانواده از نظر ارزش خرید است، می‌توان به سخت‌افزار بروز، دریافت آپدیت به اندازه سایر نسخه‌ها و عملکرد سریع آن اشاره کرد. به طور کلی تقریبا هرچیزی که در گلکسی تب اس ۸ اولترا موجود است، در گلکسی تب اس ۸ پلاس نیز یافت می‌شود و می‌تواند با صرفه‌جویی تقریبی ۲۰ میلیون تومان به آن دست پیدا کنید.

دلایل خرید گلکسی تب اس ۸ پلاس: نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی، عملکرد بی‌نظیر، عمر باتری بالا، ارزش خرید عالی.

چه کسانی باید گلکسی تب اس ۸ اولترا را خریداری کنند: کاربرانی که به یک تبلت قدرتمند از نظر پردازشی نیاز داشته و قصد ندارند به اندازه نسخه اولترا برای آن هزینه کنند.

لازم به ذکر است که گلکسی تب اس ۸ پلاس اکنون به قیمت تقریبی ۳۲ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

 

بهترین تبلت سامسونگ از نظر ارزش خرید: گلکسی تب اس ۶

image

گلکسی تب اس ۶

گلکسی تب اس ۶، بدون شک بهترین تبلت اندرویدی بود که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. همچنین گلکسی تبلت اس ۶، اولین تبلت سامسونگ بود که با یک چیپست بالارده عرضه شد. سامسونگ در ابتدا تنها یک مدل LTE از این تبلت عرضه کرد، اما بعد از مدت‌ها یک نسخه 5G از این تبلت نیز در دسترس کاربران قرار گرفت.

همچنین گلکسی تب اس ۶، اولین تبلت سامسونگ بود که از دوربین دوگانه برخوردار بود. علی‌رغم اینکه اکنون گلکسی تب اس ۶ جدیدترین تبلت سامسونگ نیست، اما هنوز هم با قیمت ۷۲۹ دلاری خود یکی از بهترین تبلت‌های این شرکت به شمار می‌رود. این به آن دلیل است که در مقایسه با گلکسی تب اس ۷، از نمایشگر بهتری برخوردار بوده و واقعا از نظر عملکرد، تفاوتی با آن ندارد.

دلایل خرید گلکسی تب اس ۶: کیفیت ساخت عالی، داشتن مدل 5G، نمایشگری با پنل Super AMOLED و دوربین دوگانه.

چه کسانی باید گلکسی تب اس ۶ را خریداری کنند: هرکسی که به یک تبلت قدرتمند اندرویدی نیاز دارد و احساس می‌کند گلکسی تب اس ۷ پلاس برای او زیاد است.

لازم به ذکر است که گلکسی تب اس ۶ اکنون به قیمت تقریبی ۲۲ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

 

بهترین تبلت سامسونگ برای سرگرمی: گلکسی تب اس 5e

image

گلکسی تب اس 5e

آیا برای تماشای فیلم، وبگردی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی نیاز به یک تبلت دارید؟ گلکسی تب اس 5e بهترین گزینه برای شماست. مسلما این کارها را می‌توان با پایین‌رده‌ترین تبلت‌های موجود در بازار نیز انجام داد، اما با گلکسی تب اس 5e هیچ عملکرد ناامیدکننده را مشاهده نخواهید کرد.

این تبلت ۴۷۹ دلاری در زمان عرضه خود، باریک‌ترین تبلت سامسونگ بود. گلکسی تب اس 5e دارای ساختار فلزی زیبایی بوده که از نمایشگر فوق‌العاده ۱۰.۵ اینچی با پنل Super AMOLED برخوردار است. واقعا باید اعتراف کرد که پنل‌های AMOLED سامسونگ در نوع خود بهترین بود و نمی‌توان در هنگان تماشای آن‌ها، لذت بصری نبرد. همچنین این تبلت در بخش صدا نیز، با بلندگوهای چهارگانه که توسط AKG تنظیم شده واقعا بی‌نظیر است.

دلایل خرید گلکسی تب اس 5e: فوق‌العاده سبک و نازک، نمایشگر استثنایی، بلندگوهای چهارگانه و حسگر اثر انگشت جانبی.

چه کسانی باید گلکسی تب اس 5e را خریداری کنند: کاربرانی که صرفا می‌خواهند از تبلت برای مصرف محتوا چند رسانه‌ای استفاده کرده و کارهای سنگین زیادی با آن انجام نمی‌دهند.

لازم به ذکر است که گلکسی تب اس 5e اکنون به قیمت تقریبی ۱۲ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

 

بهترین تبلت اقتصادی سامسونگ با برخورداری از قلم S Pen: گلکسی تب اس ۶ لایت

image

گلکسی تب اس ۶ لایت

سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۲، گلکسی تب اس ۶ لایت را تنها با هدف تجربه استفاده از قلم S Pen عرضه کرد. پیش از این، کاربران برای دریافت یک قلم S Pen نیاز به خرید تبلتی پرچمدار از سامسونگ را داشتند. اما این شرکت کره‌ای با عرضه گلکسی تب اس ۶ لایت، قیمت این دسترسی را به شدت کاهش داده است.

این تبلت به لطف بدنه فلزی خود، همچنان حس یک پرچمدار را القا می‌کند. گلکسی تب اس ۶ لایت همچنین دارای قابلیتی است که هیچ‌کدام از تبلت‌های بالا از آن برخوردار نبودند: جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون. باید گفت که در این تبلت، نباید انتظار یک پنل AMOLED زیبا را داشته باشد. اما گلکسی تب اس ۶ لایت دارای نمایشگری ۱۰.۴ اینچی با نمایشگر LCD است. البته که این تبلت برای کارهای سنگین پردازشی مناسب نیست. اگر به قدرت زیادی در تبلت نیاز ندارید، گلکسی تب اس ۶ لایت با قیمت ۴۲۹ دلاری خود گزینه خوبی برای کاربرانی به شمار می‌رود که می‌خواهند تجربه قلم S Pen را در یک تبلت داشته باشند.

دلایل خرید گلکسی تب اس ۶ لایت: مقرون‌به‌صرفه، قلم S Pen، جک ۳.۵ میلی‌متری و کیفیت ساخت خوب.

چه کسانی باید گلکسی تب اس ۶ لایت را خریداری کنند: کاربرانی که به تبلت قدرتمند نیازی نداشته اما دوست دارند بدون پرداخت هزینه‌ای گزاف، از قلم S Pen لذت ببرند.

لازم به ذکر است که گلکسی تب اس ۶ لایت اکنون به قیمت تقریبی ۱۱ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

چرا موارد ذکر شده بهترین تبلت‌های سامسونگ برای خرید هستند؟

گلکسی تب اس ۸ اولترا بدون شک یکی از تبلت‌هایی است که توسط سامسونگ ساخته شده است. این تبلت از نمایشگری بزرگ و پر جنب و جوش برخوردار بوده و دارای مشخصاتی پیشرفته است. گلکسی تب اس ۸ اولترا یک دستگاه استثنایی بوده که مناسب کاربران حرفه‌ای است.

گلکسی تب اس ۶ نیز توانسته راه خود را به این لیست پیدا کند. اگرچه این تبلت کمی قدیمی است، اما هنوز هم برای کسانی که به یک تبلت نیاز داشته اما اهمیتی به آخرین مدل بودن آن نمی‌دهند گزینه بسیار خوبی است.

سامسونگ اکنون همچنان به فروش گلکسی تب اس 5e ادامه داده زیرا جزو بهترین تبلت‌های این شرکت است. این دستگاه واقعا برای انجام کارهای سنگین مناسب نیست، اما یک گزینه عالی برای تماشای محتوا به شمار می‌رود. گلکسی تب اس 5e دارای نمایشگری فوق‌العاده بوده و به طرز غیرممکنی باریک است. این موارد باعث می‌شود استفاده از گلکسی تب اس 5e، یک تجربه بسیار راحت را برای کاربر رقم بزند.

در نهایت، گلکسی تب اس ۶ لایت گزینه مناسبی برای مشتریانی است که می‌خواهند قلم S Pen را روی یک نمایشگر بزرگ تجربه کرده اما به یک تبلت پرچمدار نیازی ندارند. گلکسی تب اس ۶ لایت این فرصت را برای آن‌ها فراهم کرده تا قابلیت استفاده از قلم S Pen را با قیمتی مناسب تجربه  کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مسعود عنایتی

۱۴۰۱/۱۰/۲۱
تبلت میان رده و ارزون از برند سامسونگ برای کارای دانشگاهی A7 lite یا A8 2021 رو پییشنهاد میدید؟