خانهاخبار
اوپو فایند X6 پرو احتمالا از زوم دیجیتال 120 برابری پشتیبانی خواهد کرد

اوپو فایند X6 پرو احتمالا از زوم دیجیتال 120 برابری پشتیبانی خواهد کرد

پرچمدار جدید اوپو از سه دوربین 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

همانطور که می‌دانیم، اوپو در حال کار روی سری پرچمدار جدید خود موسوم به سری اوپو X6 است که قرار است روانه بازار چین و بین‌المللی شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اطلاعات جدیدی از دوربین نسخه پرمیوم سری یعنی اوپو فایند X6 پرو منتشر شده است که به زوم دیجیتال و اپیتکال آن اشاره دارد.

طبق گزارش افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station، دوربین پریسکوپی اوپو فایند X6 پرو از زوم اپتیکال 2.7 برابری پشتیبانی خواهد کرد که با بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری قادر است به زوم اپتیکال 3 برابری دست پیدا کند. به علاوه، این دوربین احتمالا زوم دیجیتال 120 برابری را نیز برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. گفته شده است که دوربین پریسکوپی اوپو فایند X6 پرو عملکردی بهتری در مقایسه با دوربین شیائومی 13 پرو خواهد داشت.

image

رندر اوپو فایند X6 پرو 

این افشاگر همچنین اطلاعات جدیدی پیرامون ویژگی تنظیم نوردهی فرکانس بالا نمایشگر اوپو فایند X6 پرو را در اختیار کاربران گذاشته است. طبق این اطلاعات، گزینه توسعه‌دهندگان این پرچمدار قابلیتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد که فرکانس نوردهی نمایشگر را افزایش می‌دهد. با فعال‌سازی این قابلیت، نمایشگر با روشنایی پایین وارد حالت نوردهی با فرکانس بالا خواهد شد و به دنبال آن، مصرف انرژی به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت. شایعه شده است که نوردهی نمایشگر اوپو فایند X6 پرو در 1440 هرتز تنظیم خواهد شد.

افشاگر Digital Chat Station قبلا ادعا کرده بود که اوپو فایند X6 پرو از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1 اینچی IMX989 بهره خواهد برد که از لرزشگیر اپتیکال نیز پشتیبانی خواهد کرد. دو دوربین دیگر این پرچمدار شامل لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی IMX890 با فوکوس خودکار و سنسور 50 مگاپیکسلی پریسکوپی با لرزشگیر اپتیکال و زوم 3 برابری خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی نیز احتمالا سنسور 32 مگاپیکسلی IMX709 سونی خواهد بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات پیشین، اوپو فایند X6 پرو از نمایشگر 6.8 اینچی امولد با رزولوشن تصویر QHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه خواهد بود. منبع تغذیه این پرچمدار نیز باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ باسیم 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)