خانهاخبار
بروزرسانی جدید تلگرام چه ویژگی‌هایی دارد؟

بروزرسانی جدید تلگرام چه ویژگی‌هایی دارد؟

این برنامه در آپدیت جدید خود به شما این امکان را می‌دهد تا از حافظه گوشی محو شود.
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

اکنون در فاصله کمی که به سال نو میلادی مانده است، تلگرام تصمیم گرفته تا بروزرسانی جدیدی را به کاربران خود ارائه کند. این پیامرسان سال ۲۰۲۲ را با آخرین بروزرسانی خود به پایان رسانده و ابزارهای جدیدی از جمله جلوه‌های اسپویلر برای رسانه، کاهش فضای ذخیره‌سازی و موارد دیگر را به همراه دارد.

image

 

شاید یکی از بهترین موارد اضافه شده به تلگرام ۹.۳، گزینه پوشاندن تصاویر و سایر محتواهای تصویری با فیلتر اسپویلر است. لازم به ذکر است که این قابلیت اخیرا نیز به توییتر اضافه شده است. آخرین آپدیت تلگرام نیز ویژگی مشابهی را ارائه داده که عکس‌ها یا ویدیوها را از دید فوری تا زمانی که افراد روی آن‌ها کلیک کنند پوشش می‌دهد.

با این حال، این تنها اقدامی نیست که تلگرام در بروزرسانی جدید خود انجام داده است. این برنامه در حال حاضر کنترل میزان استفاده از فضای ذخیره‌سازی دستگاه شما را آسان کرده و با گزینه‌های جدید حذف خودکار، کنترل بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با آخرین آپدیتی که این نرم‌افزار منتشر کرده، اکنون می‌توان رسانه‌های ذخیره شده را از چت‌های خصوصی، چت‌های گروهی و حتی کانال‌ها را بطور خودکار حذف کرده، به صورت که برای چت‌های مهم خود استثنا تعیین کنید. تلگرام همچنین اکنون دارای یک نمودار دایره‌ای بوده که میزان نسبت رسانه‌ها را به کاربر اطلاع‌رسانی می‌کند.

ابزارهای طراحی و نوشتار بروز شده این برنامه نیز اکنون شباهت زیادی به اسنپ چت و اینستاگرام پیدا کرده‌اند. اکنون می‌توانید قبل از ارسال یک متن، آن را به سلیقه دلخواه خود تزئین کنید. همچنین اکنون می‌توانید گیف‌ها و ایموجی‌ها را به رسانه‌هایی که می‌سازید اضافه کنید.

همچنین تلگرام در حال ایجاد تغییراتی در تصاویر پروفایل است. این تغییرات به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌های پروفایل مخاطبین خود را بدون اطلاع سایر کاربران جایگزین کند. این برنامه اکنون در حال ارائه بیش از پیش قابلیت‌های شخصی‌سازی به کاربران خود است. همچنین اکنون کاربران می‌توانند عکس‌های پروفایل را به سایر کاربران پیشنهاد دهند. در نهایت، اکنون در بخش تعویض عکس پروفایل، چندین گزینه خصوصی و عمومی وجود دارد.

همچنین تعداد انگشت‌شماری تغییرات کوچک نیز در بروزرسانی جدید تلگرام وجود دارد. از جمله انیمیشن‌های جدید در هنگام صفحات در برنامه در اندروید، لیست اعضای پنهان در گروه‌ها برای چت‌های بزرگ و ایموجی‌های متحرک و تعاملی نیز از این دسته تغییرات هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)