خانهاخبار
آیپد پرو ۱۱٫۱ اینچی و ۱۳ اینچی اولد سال ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد

آیپد پرو ۱۱٫۱ اینچی و ۱۳ اینچی اولد سال ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد

مدل‌های نسل بعدی آیپد پرو به نمایشگر اولد مجهز خواهند بود.
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده توسط افشاگر و تحلیلگر حوزه نمایشگر به نام راس یانگ، اپل در نظر دارد که نمایشگرهای 11 اینچی و 12.9 اینچی نسل حاضر آیپد پرو را تا 11.1 اینچ و 13 اینچ برای نسل بعدی افزایش دهد. به علاوه، این تحلیلگر ادعا کرده است که آیپد پرو نسل جدید سال 2024 معرفی و عرضه خواهد شد.

طبق این گزارش، نسل جدید آیپد پرو به نمایشگر اولد مجهز خواهد بود که انتظار می‌رود از کیفیت تصویر بالایی برخوردار باشد. به علاوه، احتمالا ابعاد فیزیکی آیپد‌ پروهای جدید به دلیل افزایش اندک اندازه نمایشگر تغییری نخواهد داشت و مشابه نسل قبلی خواهد بود. همچنین احتمال دارد اپل برای جایگذاری پنل‌های جدید در آیپد پروهای نسل بعدی حاشیه نمایشگر را مقداری کاهش دهد.

image

شایان ذکر است که نسل فعلی آیپد پرو شامل یک نسخه 11 اینچی با نمایشگر ال‌سی‌دی و یک مدل 12.9 اینچی با پنل mini-LED است که هر دوی این مدل‌ها از تراشه M2 بهره می‌برند. در این راستا، هنوز مشخص نیست که آیپد پرو نسل بعدی به سخت‌افزار جدیدی مجهز خواهد بود و یا تراشه M2 در نسل جدید آپید پرو به کار خواهد رفت.

در نهایت باید اشاره کرد راس یانگ در گزارش قبلی خود ادعا کرده بود که اپل در حال توسعه یک آیپد پرو 14.1 اینچی است که سال 2023 معرفی خواهد شد ولی حالا این افشاگر اذعان داشت تبلت موردنظر در دستور کار غول فناوری آمریکایی نیست و  عرضه نخواهد شد. دسته دیگری از شایعات نیز اعلام کرده‌اند که یک آیپد 16 اینچی نیز سه‌ماهه چهارم سال میلادی 2023 رونمایی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)