خانهاخبار
ایکس کاور پرو و گلکسی A13 با تراشه Helio G80 رابط کاربری One UI 5 را دریافت کردند

ایکس کاور پرو و گلکسی A13 با تراشه Helio G80 رابط کاربری One UI 5 را دریافت کردند

سامسونگ رابط کاربری خود را در اختیار ۲ گوشی دیگر قرار داد.
۱۴۰۱/۱۰/۷

روز گذشته شرکت سامسونگ آپدیت پایدار رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ را برای گلکسی A13 مجهز به اگزینوس ۸۵۰ (SM-A135F) منتشر کرد و اکنون این نسخه‌های بهره برده از پردازنده مدیاتک هستند که از جدیدترین نسخه اندروید و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ برخوردار می‌شوند.

ما اکنون در مورد گلکسی A13 با شماره ساخت SM-A137F صحبت می‌کنیم که بار پردازشی آن بر دوش تراشه مدیاتک Helio G80 است. این نرم‌افزار ارائه شده برای دستگاه سامسونگ دارای ویژگی‌های معمولی رابط کاربری One UI 5.0 و وصله امنیتی نوامبر ۲۰۲۲ است که با نسخه سیستم عامل A137FXXU1BVL1 ارائه می‌شود.

این بروزرسانی اکنون در اروپا در حال انتشار بوده و اگر دستگاه شما هنوز این بروزرسانی را دریافت نکرده است، می‌توانید با رفتن به تنظیمات و سپس ورود به منوی بروزرسانی نرم‌افزار، آن را به صورت دستی بررسی کنید.

image

گلکسی A13

شرکت کره‌ای همچنین بروزرسانی پایدار One UI 5.0 را برای نسخه‌های آنلاک شده گلکسی ایکس کاور پرو در ایالات متحده و در کانادا با وصله امنیتی اندروید دسامبر ۲۰۲۲ ارائه کرده است.

سیستم عامل برای مدل‌های لاک شده گلکسی ایکس کاور پرو (SM-G715U1) در ایالات متحده دارای شماره نسخه G715U1UEUFDVKA بوده در صورتی که نسخه‌های کانادایی دارای شماره نسخه فرمور G715WVLUAEVK9 هستند.

image

گلکسی ایکس کاور پرو

لازم به ذکر است که سامسونگ قبلا رابط کاربری One UI 5.0 را برای نسخه‌ها بین‌المملی گلکسی ایکس کاور پرو با نسخه فرمور G715FNXXSAEVL2 و وصله امنیتی نوامبر ۲۰۲۲ اندروید منتشر کرده است. اکنون اگر اعلان بروزرسانی نرم‌افزاری در این گوشی برای شما ظاهر نشده است، می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات و سپس ورود به قسمت منوی بروزرسانی نرم‌افزار گوشی این موضوع را به صورت دستی بررسی کنید.

 
 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)