خانهاخبار
گلکسی اس ۲۲ اف‌ای به زودی با اگزینوس ۲۳۰۰ عرضه خواهد شد

گلکسی اس ۲۲ اف‌ای به زودی با اگزینوس ۲۳۰۰ عرضه خواهد شد

افشاگری در توییتر مدعی شد سامسونگ مخفیانه روی گلکسی اس 22 FE کار می‌کرده است.
۱۴۰۱/۱۰/۵

پس از تأخیرهای فراوان، گلکسی اس 21 FE در اوایل ژانویه اخیر (مصادف با دی ۱۴۰۰) عرضه شد. تا کنون نیز ابهامات زیادی درباره نسخه بعدی این سری وجود داشت و گزارش‌های زیادی وجود آن را مورد تردید قرار دادند. اما شاید تولید گلکسی اس ۲۲ FE به طور قطع لغو نشده باشد، زیرا شایعات جدیدی وجود داشته که می‌گویند این دستگاه به زودی عرضه خواهد شد.

در ماه مارس (مصادف با ماه فروردین) شایعات زیادی مبنی بر استفاده گلکسی اس ۲۲ FE از پردازنده مدیاتک منتشر شد. همچنین شایعات بعدی نیز مدعی بودند که تولید این دستگاه لغو شده و همچنین لو نرفتن اطلاعات نشان داد که سامسونگ قصد ندارند دستگاهی به نام گلکسی اس ۲۲ FE بسازد.

سامسونگ بی‌سروصدا روی گلکسی اس ۲۲ FE کار می‌کرد

افشاگر نوظهوری به نام OreXda ادعا کرده که به زودی باید منتظر گلکسی اس ۲۲ FE و گلکسی بادز ۲ لایو از سوی سامسونگ باشیم. همچنین این شایعه توسط دوهیون کیم، خبرنگار مشهور کره‌ای تأیید شده است.

image

تصویر توییت OreXda

چند روز پیش گزارش شد که سامسونگ دیگر قصد ندارد گوشی جدیدی در سری میان‌رده گلکسی A7x تولید کرده و خبری از گلکسی A74 نخواهد بود. همچنین به صورت جداگانه، صحبت‌هایی مبنی بر کار کردن سامسونگ روی پردازنده اگزینوس ۲۳۰۰ وجود داشت. تراشه‌ای که نمی‌توانست بار پردازشی سری گلکسی S23 را بر دوش بکشد.

اما اکنون تمامی این شایعات منطقی به نظر می‌رسند. افشاگر نوظهور دیگری به نام RGcloudS اخیرا ادعا کرده که گلکسی اس ۲۲ FE جایگزین گلکسی A74 خواهد شد. او همچنین ادامه داده که بار پردازشی این دستگاه بر دوش تراشه اگزینوس ۲۳۰۰ بوده و دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

مورد آخر نیز، می‌تواند یک پرش بزرگ برای خانواده FE به شمار رود. زیرا گلکسی S21 FE دارای دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بود. اما اکنون دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌تواند گلکسی S23 FE را در لیست گوشی‌هایی با بهترین دوربین در سال ۲۰۲۳ قرار دهد.

image

تصویری از توییت RGcloudS

او همچنین اشاره کرد که گلکسی اس ۲۲ FE شباهت زیادی با گلکسی A73 خواهد داشت. دستگاهی در اکثر کشورها با قیمت ۵۰۰ دلار به فروش رسید. لازم به ذکر است که گلکسی S21 FE در زمان عرضه، دارای قیمت ۷۰۰ دلاری بود.

در آخر نیز باید اضافه کرد که این اطلاعات تا کنون تنها در حد یک شایعه هستند. زیرا با توجه به اینکه جزئیات دستگاه‌های سامسونگ همیشه لو می‌رود، همچنان اطلاعات و مشخصاتی از گلکسی اس ۲۲ FE فاش نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)