خانهاخبار
تاریخ معرفی وان پلاس ۱۱ مشخص شد

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۱ مشخص شد

جدیدترین پرچمدار وان پلاس در تاریخ ۱۴ دی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۰/۵

وان پلاس ۱۱ قرار است به زودی در تاریخ ۷ فوریه (مصادف با ۱۸ بهمن) وارد بازار جهانی شود. اما این شرکت، امروز اعلام کرد که رونمایی دستگاه زودتر از این تاریخ رخ خواهد داد. طبق صفحه این شرکت در شبکه اجتماعی چینی Weibo، این گوشی در تاریخ ۴ ژانویه (مصادف با ۱۴ دی) در چین با آخرین استانداردهای پردازنده و حافظه وارد بازار خواهد شد.

image

تصویری از وان پلاس ۱۱

بار پردازشی جدیدترین گوشی وان پلاس بر دوش تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. این گوشی در بخش حافظه نیز دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با فناوری UFS 4.0 و ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X خواهد بود که سریع‌ترین استانداردهای کنونی بازار گوشی‌های هوشمند است.

همچنین انتظار داریم وان پلاس ۱۱ در بخش نرم‌افزار از اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS13 پشتیبانی کند.

اما وان پلاس ۱۱، تنها چیزی نیست که در این رویداد معرفی خواهد شد. طبق اعلام شرکت چینی، هدفون‌های وان پلاس بادز پرو ۲ و TWS نیز در کنار وان پلاس ۱۱ در این مراسم رونمایی خواهند شد.

تصاویر تبلیغاتی وان پلاس ۱۱

پیش‌تر شایعه شده که وان پلاس ۱۱ در پنل پشتی دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای بوده که از ۳ دوربین تشکیل خواهد شد. امروز نیز، وان پلاس با تصاویر تبلیغاتی این گوشی مهر تأییدی بر این شایعات زد. وان پلاس ۱۱ به زودی در ۲ رنگ مشکی و سبز به بازار خواهد آمد.

اکنون طبق اعلام این شرکت، ۱۰ روز تا معرفی وان پلاس ۱۱ فاصله داریم و تا آن زمان، ممکن است وان پلاس مجددا در رسانه Weibo اطلاعات بیشتری را منتشر کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مزدک

۱۴۰۱/۱۰/۶
من oneplus10pro دارم. عالیه. منتظرم ۱۱ بیاد جایگزین کنم.
خیلیا هنوز تو فاز سامسونگ و شیائومی و آیفون هستن
وان پلاس واقعا پرچمش بالاست