خانهاخبار
مشخصات فنی تبلت آنر پد V8 پرو فاش شد

مشخصات فنی تبلت آنر پد V8 پرو فاش شد

تبلت موردانتظار آنر از نمایشگر 144 هرتزی و تراشه دایمنسیتی 8100 بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۱۰/۴

آنر قرار است به زودی از دو محصول جدید خود شامل یک گوشی گیمینگ به نام آنر 80 جی‌تی و یک تبلت موسوم به آنر پد V8 پرو رونمایی کند. در این راستا، انتظار می‌رود تبلت جدید آنر به لطف برخی از مشخصات فنی سخت‌افزاری قدرتمند تجربه کاربری در سطح یک دستگاه پرچمدار را برای کاربر به ارمغان بیاورد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برخی از مشخصات فنی آنر پد V8 پرو فاش شده است که خبر از تراشه‌ قدرتمند دایمنسیتی 8100 می‌دهد.

طبق این گزارش، لیست مشخصات فنی آنر پد V8 پرو توسط افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station در دسترس کاربران قرار داده است. این افشاگر ادعا کرده است که تبلت آنر از نمایشگر 12.4 اینچی با رزولوشن تصویر 2560 در 1600 بهره می‌برد که از نرخ نوسازی 144 هرتزی پشتیبانی می‌کند. با توجه به این مشخصات فنی، نمایشگر آنر پد V8 پرو قطعا عملکرد قابل توجهی خواهد داشت.

image

سخت‌افزار آنر پد V8 پرو تراشه دایمنسیتی 8100 است که احتمالا با دو نسخه حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی همراه خواهد بود. نمایشگر بزرگ و تراشه قدرتمند این تبلت به منبع انرژی بزرگی نیاز دارد که طبق ادعای این افشاگر، باتری 10050 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 35 واتی است. البته باید اشاره کرد که علی‌رغم سریع‌تر شدن شارژ این تبلت، آنر پد V8 پرو در مقایسه گوشی‌های هوشمند از سرعت شارژ پایین‌تری بهره خواهد برد چرا که باتری آن حجیم‌تر است. نرم‌افزار آنر پد V8 پرو نیز احتمالا اندروید 13 برپایه رابط کاربری MagicOS 7.0 خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز هیچکدام از مشخصات فنی آنر پد V8 پرو تایید نشده است و باید منتظر اعلام رسمی از سوی این برند چینی باشیم. به هر روی، شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که تبلت جدید آنر از نمایشگر اولد و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)