خانهاخبار
تصویر رندر شده گوشی Moto G13 موتورولا لو رفت

تصویر رندر شده گوشی Moto G13 موتورولا لو رفت

تازه‌ترین پایین‌رده موتورولا که قرار است موتو G13 نام بگیرد، در یک تصویر رندر لو رفت.
۱۴۰۱/۱۰/۳

اوایل ماه جاری اسمارت فون Moto G13 موفق به دریافت گواهی تأیید NBTC شد، اما هنوز زمان معرفی رسمی آن مشخص نشده است. در حالی که منتظر لو رفتن مشخصات سخت‌افزاری این محصول بودیم، تصویر رندر شده آن در وب سایت‌های خبری لو رفته است.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند از یک نمایشگر یکپارچه تشکیل شده که یک حفره دایره‌ای شکل در مرکز قسمت بالایی برای قرارگیری دوربین سلفی درون آن تعبیه شده است. در پشت بدنه، یک جزیره مربعی شکل با گوشه‌ّهای گرد را می‌بینیم که دو سنسور دوربین به همراه فلاش LED را درون خود جای داده است. متن نوشته شده روی این محوطه مربعی شکل حکایت از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی دارد.

image

تصویر رندر شده گوشی Moto G13 موتورولا

در سمت راست بدنه، دکمه‌های افزایش و کاهش صدا به همراه دکمه پاور را می‌بینیم و در جهت مقابل، چیزی دیده نمی‌شود. در قسمت پایین بدنه، درگاه USB-C برای شارژ یا تبادل اطلاعات دیده می‌شود. متأسفانه منبع منتشر کننده این تصویر، اطلاعاتی در مورد تراشه و پردازنده گرافیکی این گوشی هوشمند ارائه نکرده است. اما با توجه به لو رفتن تصویر رندر شده، می‌توانیم انتظار درز مشخصات سخت‌افزاری ظرف روزهای آینده را داشته باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)