خانهاخبار
قابلیت جدیدی برای دارندگان تیک آبی توییتر فعال شد!

قابلیت جدیدی برای دارندگان تیک آبی توییتر فعال شد!

قابلیت‌های تیک آبی توییتر روزبه‌روز در حال جذاب‌تر شدن است.
۱۴۰۱/۱۰/۳

سرویس اشتراک آبی جدید توییتر اخیرا به صورت مداوم ویژگی‌های جدیدی را به کاربران ارائه داده و آخرین ویژگی عرضه شده نیز، قابلیتی است که پیش‌تر به کاربران قول داده شده بود. قابلیت جدید این سرویس اولویت‌بندی توییت‌های دارندگان تیک آبی و افزایش محدودیت زمان ویدیو به ۱ ساعت است.

image

 

اکنون کاربران می‌توانند ویدیوهای طولانی‌تر خود را باتا رزولوشن 1080p و حجم ۲ گیگابایت از طریق وب آپلود کنند. تا پیش از این تغییر، مشترکان آبی توییتر تنها می‌توانستند ویدیوهایی تا رزولوشن 1080p و حداکثر حجم ۵۱۲ مگابایت آپلود کنند. اگرچه که این محدودیت روی نسخه‌های اندروید و iOS همچنان برای آن‌ها وجود داشته و برای آپلود ویدیوهای طولانی، باید به نسخه تحت وب این سرویس پناه ببرند.

در مورد قابلیت اولویت‌بندی در مکالمات نیز، توییر اعلام کرده کاربران تنها یک برتری جزئی برای حساب‌های دارای تیک آبی در مقایسه با سایر حساب‌ها خواهند دید. به عبارت دیگر، اکنون در تمامی مکالمه‌ها سخنان کسانی که از تیک آبی برخوردار هستند، بیشتر دیده خواهد شد.

احتمالا در آینده قابلیت‌های بیشتری به این سرویس اضافه شده تا کاربران را برای پرداخت هزینه ۸ دلاری آن بیشتر ترغیب کند. در حال حاضر، اکنون تیک آبی توییتر، مهم‌ترین امتیاز این شبکه به شمار می‌رود. اکنون باید منتظر ماند و دید توییتر چه تعداد کاربر را می‌تواند به سرویس توییتر آبی اضافه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)