خانهاخبار
عرضه آیفون SE 4 احتمالا لغو و یا با تاخیر انجام خواهد شد!

عرضه آیفون SE 4 احتمالا لغو و یا با تاخیر انجام خواهد شد!

مینگ چی کو، تحلیلگر شناخته‌شده محصولات اپل، در گزارش جدید خود ادعا کرده است که عرضه آیفون میان‌رده اپل احتمالا به دلیل کاهش شدید تقاضا در بازار لغو خواهد شد.
۱۴۰۱/۹/۳۰

اپل در طی سالیان اخیر مدل‌های مختلفی از گوشی‌های خود یعنی آیفون را روانه بازار کرده است که به جرئت می‌توان گفت مدل‌های پرو و پرو مکس سری آیفون همیشه در میان پرطرفدارترین محصولات این برند برجسته جای داشته‌اند. با این وجود، محصولاتی نیز در کارنامه اپل وجود داشته است که نتوانسته‌اند انتظارات غول فناوری آمریکایی را برآورده سازند و جزو دستگاه‌های نه چندان موفق این برند محسوب می‌شوند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد نسل جدید آیفون SE قرار است به دسته دوم محصولات اپل ملحق شود.

image

براساس این گزارش که توسط تحلیلگر و افشاگر برجسته محصولات اپل یعنی مینگ چی کو به اشتراک گذاشته شده است، اپل احتمالا عرضه آیفون SE 4 را به دلیل کاهش تقاضا بازار لغو خواهد کرد و یا با تاخیر این گوشی را روانه بازار خواهد کرد. یکی دیگر از دلایل احتمالی لغو عرضه این گوشی هوشمند افزایش قیمت مواد ساخت برای به کارگیری نمایشگر تمام صفحه خواهد بود چرا که با افزایش قیمت مواد سازنده، برچسب قیمتی خود محصول نیز بالاتر می‌رود و باعث می‌شود تمایل کاربران برای خرید حتی کمتر نیز شود. همچنین لغو عرضه آیفون SE 4 به اپل کمک کند تا هزینه‌های توسعه محصولات خود را کاهش دهد که در این شرایط ناپایدار اقتصاد جهانی، می‌تواند به رشد هر چه بیشتر برند اپل کمک بکند.

شایان ذکر است سری آیفون SE تنها محصول اپل نیست که با استقبال کم کاربران مواجه می‌شود. در این راستا، آیفون 13 مینی و جایگزین آن یعنی آیفون 14 پلاس نیز در جلب نظر کاربران موفق نبوده‌اند و آیفون 14 پلاس در حال حاضر فروش بسیار ضعیفی را تجربه می‌کند. در حقیقت، اپل مجبور شده است تولید آیفون 14 پلاس را کاهش دهد تا تولید سری آیفون 14 پرو با شدت بیشتری انجام شود.

image

آیفون SE 2022

خبر لغو عرضه آیفون SE 4 در حالی منتشر می‌شود که اخبار و شایعات قبلی مشخصات فنی این گوشی هوشمند را فاش کرده‌اند. طبق این اطلاعات، آیفون SE 4 که یک گوشی قاتل پرچمدار محسوب می‌شود به نمایشگر 6.1 اینچی LCD با رزولوشن تصویر اچ‌دی مجهز خواهد بود. انرژی موردنیاز این گوشی از طریق باتری 3000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ باسیم 20 واتی و شارژ بی‌سیم 7.5 واتی تامین می‌شود. قلب تپنده آیفون SE 4 نیز تراشه A16 خواهد بود که در سری آیفون 14 پرو نیز به کار رفته است. در بخش دوربین نیز آیفون SE 4 از سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی بهره می‌برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)