خانهاخبار
لیونل مسی حتی تخم مرغ اینستاگرام را هم شکست داد!

لیونل مسی حتی تخم مرغ اینستاگرام را هم شکست داد!

چند سال پیش بود که یک اکانت با یک عکس تخم مرغ روی اینستاگرام ظاهر شد و خواست که رکورد لایک در این شبکه اجتماعی را بشکند. حالا با قهرمانی مسی در جام جهانی، این رکورد ازآن مسی شده است.
۱۴۰۱/۹/۳۰

با بردن جام جهانی توسط آرژانتین، خیلی‌ها رقابت رونالدو و مسی را هم تمام شده می‌دانند تا لئو مسی، بهترین بازیکن تاریخ لقب بگیرد. در این بین یک رقابتی که کسی فکرش را نمی‌کرد به وجود بیاید، رقابت بر سر بیشترین لایک در اینستاگرام بود که حالا مسی با پستی که با جام جهانی گذاشته، توانسته تا همین الان، بیشتر از ۶۸ میلیون لایک بگیرد! رکورد قبلی اینستاگرام رمبوط به همان تخم مرغ بود که در حال حاضر نزدیک به ۵۷ میلیون لایک دارد. 

ماجرای تخم مرغ و رکورد اینستاگرام از سال ۲۰۱۹ شروع می‌شد که وقتی یکی از پست‌های کایلی جنر توانست ۱۹ میلیون لایک بگیرد، گروهی تصمیم گرفتند حساب کاربری این تخم مرغ را بسازند و رکورد بیشترین لایک را از کایلی جنر بدزدند. 

image

اگرچه رکورد تخم مرغ اینستاگرام نزدیک به سه سال است که باقی مانده اما تقریبا هر کسی منتظر رسیدن چنین روزی بود. اگر نگاهی به لیست ۲۰ پست با بیشترین لایک بیاندازید، می‌بینید که این لیست هم توسط مسی و رونالدو و چند فرد دیگر اشغال شده است. 

یک جنبه مهم دیگر رکورد مسی این است که حالا عکس او، بیشترین لایک در تمام شبکه‌های اجتماعی را به خودش اختصاص داده است. پیش از این فردی در تیک تاک توانسته بود حدود ۶۰٫۴ میلیون لایک را زیر ویدیو خود ثبت کند که حالا در مجموع کل او هم رکورد خود را از دست داده است. در پایان اگرچه این رکورد فوتبال دوستان از جمله خود من را هم حسابی خوشحال کرده اما بعید نیست تا چندی بعد این رکورد باز هم جابه‌جا شود. شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما رکورد بعدی را چه کسی خواهد زد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)