خانهاخبار
رندرهای موتورولا ThinkPhone طراحی کربنی اولین گوشی تینک‌‌پدی را نشان می‌دهد

رندرهای موتورولا ThinkPhone طراحی کربنی اولین گوشی تینک‌‌پدی را نشان می‌دهد

محصول جدید برند لنوو احتمالا از نمایشگر 144 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۹/۲۹

برند لنوو که در حال حاضر شرکت موتورولا را در اختیار خود دارد در سال 2005 بخش کامپیوترهای شخصی برند IBM و نشان ThinkPad را خریداری کرد و فعالیت‌های تجاری خود را گسترده‌تر کرد. در این راستا، چند روز پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر این که موتورولا قصد دارد یک گوشی جدید به نام ThinkPhone را معرفی کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری برجسته به نام ایوان بلس رندرهایی را از این گوشی به اشتراک گذاشته است به خوبی نشان می‌دهند گوشی ThinkPhone به مانند لپتاپ ThinkPad X1 از طراحی کربنی بهره خواهد برد.

image

همانطور که در رندرها مشخص است، گوشی ThinkPhone از نظر طراحی ظاهری حرف خاصی برای گفتن ندارد و تفاوت به خصوصی نیز با دیگر گوشی‌های برند موتورولا ندارد. در پنل پشتی این گوشی سه دوربین با فلاش LED قرار گرفته است که دور آن‌ها جزیره‌ای مربعی‌شکل احاطه کرده است. لوگوی ThinkPhone نیز به صورت اریب در بخش پایین دستگاه حک شده است. در پنل جلویی نیز نمایشگر تخت با ناچ حفره دوربین سلفی جای گرفته است.

در زمینه مشخصات فنی اما گوشی ThinkPhone می‌تواند نقش یک پرچمدار را ایفا کند و قادر است تمام نیاز‌های کاربران را برآورده سازد. براساس شایعات، موتورولا ThinkPhone به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهد بود که با دو نسخه حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. نمایشگر 6.6 اینچی این گوشی از نوع پنل pOLED است و از رزلوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

image

برای تجربه عکاسی بهتر، ThinkPhone احتمالا به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق مجهز خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی موردنیاز گوشی ThinkPhone توسط باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ بی‌سیم 68 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی موردانتظار می‌توان به گواهی IP68، اندروید 13 و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)