خانهاخبار
جزئیات حافظه رم و حافظه داخلی شیائومی 13 الترا و میکس فولد 3 فاش شد

جزئیات حافظه رم و حافظه داخلی شیائومی 13 الترا و میکس فولد 3 فاش شد

پرچمدار‌های جدید شیائومی به احتمال زیاد در نسخه حافظه داخلی 1 ترابایتی عرضه خواهند شد.
۱۴۰۱/۹/۲۸

همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، پرچمدار پرمیوم جدید شیائومی موسوم به شیائومی 13 الترا احتمالا قرار است در سه‌ماهه دوم سال 2023 معرفی شود تا با گوشی پرمیوم سامسونگ یعنی گلکسی اس 23 الترا به رقابت بپردازد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی حافظه رم و حافظه داخلی دو گوشی متعلق به برند شیائومی فاش شده است که احتمالا مربوط به شیائومی 13 الترا و شیائومی میکس فولد 3 می‌شود.

طبق این گزارش که توسط افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است، این دو گوشی پرچمدار شیائومی با شناسه مدل‌های M1 و M18 از حافظه رم 16 گیگابایتی LPDDR5x بهره خواهند برد. به علاوه، این افشاگر در ادامه گزارش خود ادعا کرده است که شیائومی 13 الترا و میکس فولد 3 احتمالا در دو نسخه حافظه داخلی 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی UFS 4.0 عرضه خواهند شد.

image

شایان ذکر است که شیائومی میکس فولد 2 ماه اوت سال جاری میلادی معرفی و روانه بازار شد. در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که نسل جدید این گوشی در بازه زمانی مشابه (سه‌ماهه سوم سال 2023) رونمایی خواهد شد. در حال حاضر، هیچگونه اطلاعاتی پیرامون شیائومی میکس فولد 3 در دسترس نیست.

در نهایت باید اشاره کرد که Digital Chat Station اخیرا اذعان داشته است شیائومی 13 الترا از سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی IMX989 بهره خواهد برد. همچنین این دوربین به احتمال زیاد از لرزشگیر گیمبال برخوردار خواهد بود. به علاوه، شایعه شده است که چهار دوربین شیائومی 13 الترا از فناوری فوکوس خودکار PDAF پشتیبانی خواهد کرد. به مانند دیگر پرچمدارهای بازار، شیائومی 13 الترا احتمالا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مجهز خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۹/۲۸
من چون دستم به اُلترا نمی‌رسه؛ میگم اَخ‌اَخ