خانهاخبار
شرکت ناتینگ قصد دارد به زودی یک برند زیرمجموعه را معرفی کند!

شرکت ناتینگ قصد دارد به زودی یک برند زیرمجموعه را معرفی کند!

در حالی که خود شرکت ناتینگ شرکتی نوپا است و تازه ۲ سال است که تاسیس شده، گزارشی جدید ادعا کرده که این شرکت قصد دارد تا یک برند فرعی را معرفی کند.
۱۴۰۱/۹/۲۷

شرکت ناتینگ که موسس آن آقای کارل پی است، از زمان راه اندازی تاکنون یک گوشی هوشمند و دو هدفون بی‌سیم را روانه بازار کرده است؛ حال امروز گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند این شرکت نوپا به احتمال قوی به زودی یک برند زیرمجموعه از خود را معرفی کند. در این گزارش نام برند مذکور «Particles By XO» ذکر شده که این نام از یکی از نرم افزارهای توسعه یافته توسط شرکت ناتینگ کشف شده است.

این منبع همچنین پا را فراتر گذاشته و چند تصویر از یک مدل هدفون بی‌سیم به همراه کیس شارژ این برند فرعی ناتینگ را منتشر کرده که به نظر می‌رسد اولین محصول از این برند باشد که معرفی خواهد شد. با این حال مشخص نیست که نام «Particels By XO» به طور کامل نام یک برند فرعی باشد یا چیزی شبیه به Redmi by Xiaomi، اما اگر مورد دوم باشد بنابراین XO نام شرکت و Particles نام خط تولید خواهد بود.

گفته شده که این هدفون به زودی در آمریکا عرضه می‌شود و افرادی را که به صنعت مد علاقه دارند به عنوان مخاطبین خود هدف قرار خواهد داد. در حالی که هیچ خبری از طرف شرکت ناتینگ یا شخص کارل پی در خصوص این برند زیر مجموعه وجود ندارد، منبع این گزارش ادعا می‌کند که این هدفون دارای کد «B154» است و سیستم عامل سرورهای ناتینگ نشان می‌دهد که این محصول با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و پشتیبانی از فرمت جدید و با کیفیت LHDC قرار است عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)