خانهاخبار
مدل معمولی اوپو فایند X6 هم ۳ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت

مدل معمولی اوپو فایند X6 هم ۳ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت

گویا اوپو برای نسخه ارزان‌تر پرچمدار امسالش هم کم نخواهد گذاشت و همچنان از دوربین‌های عالی استفاده خواهد کرد.
۱۴۰۱/۹/۲۶

چندی پیش بود که اولین تصویر رندر رسمی از گوشی اوپو فایند X6 پرو لو رفت. در خبرها هم داشتیم که قرار است مدل فایند X6 پرو سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی داشته باشد اما حالا در گزارشی جدید، گفته شده که مدل معمولی و ارزان‌تر فایند X6 هم قرار است با سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی همراه باشد.

البته یک تفاوت بین دوربین‌های این دو گوشی وجود دارد و آن این است که نسخه پرو برای دوربین اصلی از سنسور ۱ اینچی IMX989 سونی استفاده خواهد کرد اما نسخه معمولی گویا سنسور IMX890 سونی خواهد داشت که کوچک‌تر است. لنزی که جلوی این سنسور قرار خواهد گرفت نیز قرار است دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال داشته باشد. در نهایت مجموعه دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی فایند X6 هم از چیپست پردازش تصویر MariSilicon X NPU استفاده خواهند کرد و جزو دوربین‌های ساخته شده با همکاری هاسلبلاد شناخته خواهند شد.

اوپو فایند X5 پرو - فایند X6 پرو - فایند X5 معمولی

جالب است بدانید که سنسور و لنزی که برای دوربین اصلی فایند X6 استفاده می‌شود، در گوشی‌های دیگر این برند از جمله اوپو فایند N2 و دو نسخه پلاس و معمولی Reno9 Pro هم استفاده شده است. 

در مورد دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر این گوشی اطلاعاتی نداریم اما حداقل می‌دانیم که یکی قرار است با لنز اولترا واید همراه باشد و دیگری دوربین تله‌فوتو خواهد بود که ممکن است زوم ۲ یا ۳ برابری اپتیکال را فراهم کند.

این گوشی ضخامت ۹٫۲ میلی‌متری خواهد داشت اما در بخش دوربین، ضخامت فایند X6 به ۱۲٫۳ میلی‌متر می‌رسد. وزن گوشی هم قرار است ۲۰۷ گرم باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)