خانهاخبار
بازی Marvel’s Spider-Man 2 در پاییز ۲۰۲۳ برای کنسول‌ پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد!

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در پاییز ۲۰۲۳ برای کنسول‌ پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد!

استودیوی اینسامنیک گیمز که وظیفه تولید سری بازی‌های محبوب Marvel’s Spider-Man را بر عهده دارند؛ به تازگی تاریخ عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای کنسول پلی استیشن 5 را اعلام کرده‌اند.
۱۴۰۱/۹/۲۵

شرکت سونی به تازگی اعلام کرده که بازی محبوب و مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2، در پاییز ۲۰۲۳ برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. داستان این بازی، پس از نسخه اول و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales اتفاق افتاده و در آن شاهد دو شخصیت «پیتر پارکر» و «مایلز مورالز» هستیم.

image

 

آقای «برایان اینتیار» که از کارگردانان استودیوی اینسامنیک گیمز است؛ به تازگی متنی را منتشر کرده که درباره انتشار این بازی چنین می‌گوید:

«ما در پلی استیشن استودیوز سال فوق العاده‌ را پشت سر گذاشتیم و اعضای تیم ما در اینسامنیک گیمز به همکاران خود افتخار می‌کنند. ما در حال کار روی بازی Marvel’s Spider-Man 2 هستیم و این بازی در پاییز سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد؛ امیدواریم که سال آینده نیز به همین اندازه سرشار از موفقیت باشد.»

image

 

نخستین تیزر از بازی Marvel’s Spider-Man 2، در سپتامبر سال ۲۰۲۱ منتشر شده و وعده انتشار آن در سال ۲۰۲۳ را می‌داد؛ بنابراین به نظر می‌رسد که اعضای استودیوی اینسامنیک گیمز همچنان سر حرف خود ایستاده‌اند. این بازی که در نیمه دوم سال آینده منتشر می‌شود؛ از نظر داستانی بسیار تاریک‌تر از نسخه اول بازی و همچنین اسپین-آف Miles Morales است. در این بازی قرار است تا شاهد دشمن اصلی «اسپایدرمن»، یعنی «ونوم» نیز باشیم.

استودیوی اینسامنیک گیمز که به لطف بازی‌های بسیار با کیفیت خود در سال‌های اخیر، به نامی آشنا و قابل احترام در بین استودیو‌های انحصاری پلی استیشن تبدیل شده‌اند؛ در حال کار روی یک بازی درباره شخصیت «ولورین» مارول نیز هستند. مدتی پیش، شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه این بازی در سال ۲۰۲۳ نیز به گوش می‌رسید که البته با توجه به عرضه Marvel's Spider-Man 2 در این سال، کمی بعید به نظر می‌رسند.

image

 

درباره بازی Marvel’s Spider-Man 2 چه می‌اندیشید؟ آیا دو بازی دیگر در سری Marvel’s Spider-Man را تجربه‌ کرده‌اید و در انتظار این بازی هستید یا چندان از عناوین ابرقهرمانی لذت نمی‌برید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)