خانهاخبار
تصویر شماتیک ویوو X فلیپ فاش شد و طراحی پنل پشتی آن لو رفت

تصویر شماتیک ویوو X فلیپ فاش شد و طراحی پنل پشتی آن لو رفت

اولین گوشی تاشو صدفی ویوو اوایل سال 2023 روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۹/۲۴

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگر برجسته چینی موسوم به Digital Chat Station تصویری شماتیک از اولین گوشی تاشو صدفی ویوو به نام ویوو X فلیپ به اشتراک گذاشته است که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. دیروز نیز خبری منتشر شد مبنی بر این که گوشی تاشو ویوو به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهد بود. به علاوه، انتظار می‌رود ویوو X فلیپ اویل سال 2023 میلادی برای بازار چین عرضه خواهد شد.

image

تصویر شماتیک ویوو X فلیپ

طبق این تصویر شماتیک، ویوو X فلیپ از نمایشگر کاور مستطیلی‌شکلی بهره خواهد برد که در زیر ماژول دوربین دایره‌ای شکل قرار گرفته است. در این راستا، تصویری فرضی از این گوشی تاشو طراحی شده است که آن را در حالت رنگی نشان می‌دهد. براساس آنچه در این تصویر مشخص است، ویوو X فلیپ از دوربین چهارگانه، فلش LED سه‌گانه و لوگوی برند دوربین زایس برخوردار است.

image

تصویر فرضی ویوو X فلیپ

شایان ذکر است ویوو X فلیپ احتمالا به دو و یا سه دوربین مجهز خواهد بود که در ماژول دوربین گرد جای گرفته است. همچنین باید اشاره کرد که بهره‌گیری از فناوری دوربین زایس می‌تواند نکته‌ای هیجان‌انگیز برای کاربران باشد چرا که اکثر گوشی‌های تاشو صدفی بازار از دوربین‌های قدرتمندی بهره نمی‌برند و عملکرد نسبتا ضعیفی در مقایسه با گوشی‌های پرچمدار دارند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)