خانهاخبار
حراجی و قیمت انواع مبل راحتی، مبل نئوکلاسیک، مبل استیل

حراجی و قیمت انواع مبل راحتی، مبل نئوکلاسیک، مبل استیل

در دنیای مدرن امروز سبک مبلمان ها در طی سالیان اخیر بسیار تغییر کرده و دارای طراحی های متفاوتی است.
۱۴۰۱/۹/۲۰

راهنما خرید مبل راحتی

در دنیای مدرن امروز سبک مبلمان ها در طی سالیان اخیر بسیار تغییر کرده و دارای طراحی های متفاوتی است.

مبل های راحتی در عصر حاضر در هر خانه ای مشاهده می شود و به دلیل این استقبال گسترده دارای تنوع های بسیاری در بازار است. مبلمان راحتی در ظاهر بیشتر پارچه ای بوده و کمتر از متریال دیگر همانند چوب، فلز و.. تولید می شود.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

اگر قصد خرید مبل راحتی دارید پس از انتخاب مدل مدنظر باید قیمت آن را در نظر بگیرید. سپس با توجه به نکاتی استاندارد و اصولی در مورد مبل های راحتی و انواع آن اقدام به خرید کنید.

image

قیمت مبل های راحتی با توجه به موادی که در آن به کار می رود، قیمت گذاری می شود. در ارتباط با این مواد به کار رفته تنوع های بسیاری وجود دارد. هر چقدر که دوام و استحکام مبلمان شما در برابر عوامل داخلی و بیرونی بیشتر باشد، مسلما قیمت آن هم بالاتر می رود. مبل هایی که در بازار وجود دارند هم بصورت داخلی تولید و هم تولید شده در کشور های خارجی هم هستند. که با توجه به بودجه و مدل شما این انتخاب متفاوت می شود.

مراحل تولید مبل راحتی و چوب به کار رفته در آن

از مهم ترین پروسه های تولید مبل راحتی روند ساخت کلاف مبل است. این مرحله به علت این که اسکلت داخلی مبل را در بر می گیرد، مورد اهمیت است. این دسته از مبل با متریال های مختلف چوب قابل تولید بوده و بر همین اساس هم دارای قیمت های متنوعی است. در مرحله بعد کلاف مبل در مرحله رنگ کاری قرار می گیرد.  رنگ کاری خود دارای چندین مرحله است، که هریک از آن بر ظرافت و صیقلی بودن چوب تاثیر می گذارد. مبل راحتی پس از گذر از این روند وارد مرحله رویه کوبی می شود. تسمه کشی و قرار دادن اسفنج و فوم بر روی کلاف و تنظیم آن از مراحل پایانی این پروسه است. با تکمیل این فرایندها مبل راحتی آماده عرضه به بازار است.

لیست قیمت مبل راحتی

نام محصول

قیمت

مبل راحتی هوگر

37.800.000

مبل راحتی هارمونی

33.500.000

مبل راحتی منهتن

58.900.000

مبل راحتی مدل لیدی

54.900.000

مبل راحتی مدل آرون

35.900.000

مبل راحتی مارسی

39.900.000

مبل راحتی کاریزما

43.900.000

 

راهنما خرید مبل نئوکلاسیک

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین سبک های دکوراسیون داخلی سبک نئوکلاسیک است. شما برای القا کردن این سبک در چیدمان خود باید مبل نئوکلاسیک را به آن بیفزایید. این دسته از مبل دارای اصالت خاصی بوده و با داشتن منحنی های بسیار علاقمندان فراوانی دارد.

اگر در هنگام خرید مبل بین سبک کلاسیک و سبک مدرن سردرگم شده اید، مبل نئوکلاسیک انتخاب خوبی برای شما است. این مبلمان با طراحی مدرن و ظرافت های سبک کلاسیک ساخته شده است. شما با قرار دادن این سرویس در منزل خود دکوراسیون داخلی خود را فاخر و مجلل می کنید.

 این مبل با توجه به کارایی و ساختار آن به دو دسته راحتی و پذیرایی تقسیم بندی می شود. مدل های راحتی بیشتر برای استفاده های روزانه مناسب بوده است. مدل های پذیرایی هم بیشتر برای دورهمی های رسمی و مهمانی ها کاربرد دارد.

کلاف داخلی و نمای بیرونی مبل نئوکلاسیک بیشتر از چوب بوده است. به کار بردن چوب حس طراوت را در منزل شما القا می کند. چوب هایی که در این مبلمان به کار می رود، استحکام های متفاوتی دارد. برهمین اساس با توجه به کیفیت چوب قیمت مبل هم تغییر می کند. این دسته از مبل در مقایسه با مبل های راحتی قیمت بالاتری دارد.

image

معمولا از چوب راش، چوب گردو، چوب روس و… استفاده می شود. انتخاب پارچه با نظر و سلیقه مشتری انجام می شود. برای نشیمن این دسته از مبل از اسفنج 35 کیلویی یورولوکس ساخته شده و طول عمر بیشتری دارد.

ابعاد مبلمان شما باید با فضای خانه شما هماهنگ باشد، تا بهترین چیدمان را داشته باشید. این ابعاد نه آنقدر بزرگ و نه آنقدر کوچک که در چیدمان وسایل دیگر مشکلی برای شما پیش بیاورد. مبل های نئوکلاسیک در ست های هفت نفره و نه نفره عرضه می شوند، که شما با توجه به نیاز خود مبل مورد نظرتان را تهیه می کنید.

مراحل تولید مبل کلاسیک و چوب به کار رفته در آن

اولین مرحله از تولید مبل نئوکلاسیک ساخت کلاف داخلی آن است. در این فرایند نجار با توجه به ابعاد مدل مدنظر چوب را برش می زند. پس از انجام برشکاری قالب اصلی مبل ساخته می شود. پس از منبت کاری طراحی های ظریفی که قرار است بر روی مبل انجام شود، اجرا می شود. بعد از این فرایند کلاف چوب به طور کامل سمباده زده می شود.

پس از صیقلی شدن سطح کلاف، مبل برای رنگ کاری آماده می شود. در آخرین مرحله رویه کوبی مبل انجام می شود و پس از این مرحله مبل آماده عرضه در فروشگاه ها است.

لیست قیمت مبل نئوکلاسیک

 

نام محصول

قیمت

مبل نئوکلاسیک راشل

49.900.000

مبل نئوکلاسیک ابزاری

49.900.000

مبل نئوکلاسیک رومینا

57.900.00

مبل نئوکلاسیک گندم

49.900.000

مبل نئوکلاسیک روتی

51.900.000

مبل نئوکلاسیک لورنزو

69.900.000

 

راهنما خرید مبل استیل

مبلمان سبک استیل از مجلل ترین و گرانترین مبل ها در بازار است. این دسته از مبل به علت نزدیک بودن به سبک زندگی ایرانیان محبوبیت بیشتری داشته و در هنگام خرید مبل آن را در نظر می گیرند. این سبک دارای ویژگی های خاصی بوده و آن را نسبت به مدل های دیگر متمایز کرده است.

مبل استیل در تمام قسمت های خود دارای منبت بوده و حالت اشرافی به دکوراسیون شما می بخشد. از بارزترین ویژگی های آن هنر منبت به کار رفته در آن است. شما در هنگام خرید مبل استیل باید به جنس چوب، جنس پارچه، رنگ چوب، طراحی و سبک آن دقت کنید.

image

این مدل به علت ظرافت و طراحی خاصش دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر مبلمان بوده است. چیدمان این سبک باید با توجه به هارمونی رنگ مبل و دیگر وسایل شما انجام شود. به طور کلی در هنگام خرید باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید. اولین مورد بررسی کلاف داخلی است. کلاف مبل شما باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد، تا با گذشت زمان دچار آسیب نشود. مبل ها با توجه به نیاز شما به صورت 7 نفره و 9 نفره و دیگر تعداد قابل اجرا بوده است و این تعداد به دکور و سلیقه شما برمی گردد.

قبل از خرید بودجه ای که برای مبل در نظر گرفته اید، را تعیین کنید. در این صورت در هنگام خرید انتخاب های شما محدود تر می شود و کار شما راحت تر می گردد.

در مورد مبلمان باید بدانید که هر چقدر سنگین تر باشند، تراکم چوب آن بیشتر بوده و در پی آن باکیفیت تر است. هرچقدر که تراکم چوب بالاتر برود، بر روی قیمت مبل شما هم تاثیر می گذارد. پارچه مبل های استیل سلیقه ای بوده اما بیشتر از جنس مخمل است.

مراحل تولید مبل استیل و چوب به کار رفته در آن

اولین گام در تولید مبل ساخت کلاف داخلی آن است. این مرحله با دقت کار نجاران انجام می شود. پس از آماده شدن چوب های برش خورده مرحله منبت کاری است. پس از این مرحله با سنباده زنی و صیقلی شدن سطح چوب مبل برای رنگ آمیزی آماده می شود. این رنگ با توجه به سلیقه مشتری اجرا می شود. آخرین مرحله رویه کوبی تمام قسمت های مبل است. که پس از قرار دادن فوم و اسفنج پارچه مبل به اصطلاح کوبیده می شود.

لیست قیمت مبل استیل

نام محصول

قیمت

مبل استیل فلورانس

39.900.000

مبل استیل هارمونی

33.500.000

مبل استیل لاوسن

35.900.000

 

خرید مستقیم مبل بدون واسطه از فروشگاه مبل باروس

سایت فروشگاه مبل باروس جهت سهولت شما خدماتی را برای شما فراهم کرده است، که بتوانید مبلمان، سرویس خواب و تمام محصولات چوبی خود را به صورت خرید اینترنتی و هم خرید حضوری از دو شعب فروشگاه و کارخانه و از طریق سایت باروس https://moblbaros.com/ جدیدترین مدل ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. لازم به ذکر است ارسال محصولات به سراسر کشور امکان پذیر است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)