خانهاخبار
سری گوشی‌های پرمیوم نسل بعد هواوی با تراشه اسنپدراگون عرضه خواهند شد

سری گوشی‌های پرمیوم نسل بعد هواوی با تراشه اسنپدراگون عرضه خواهند شد

به تازگی جزئیات جدیدی پیرامون سری هواوی میت 60 و سری هواوی P60 منتشر شده است که خبر از تجهیز آن‌ها به تراشه‌های پرچمدار کوالکام می‌دهد.
۱۴۰۱/۹/۲۰

سری پرچمدار هواوی میت 50 چند ماه پیش معرفی شد و سری نسل بعدی آن که احتمالا سری هواوی میت 60 نام خواهد داشت، احتمالا تا سپتامبر سال 2023 معرفی نخواهد شد. با این وجود، به تازگی جزئیات جدیدی درباره سری هواوی میت 60 و سری هواوی P60 در دسترس کاربران قرار گرفته است که سخت‌افزار احتمالی این سری گوشی‌های پرمیوم را اعلام می‌کند. طبق این گزارش، سری هواوی میت 60 و هواوی P60 از تراشه‌های پرچمدار کوالکام بهره خواهند برد که به دلیل تحریم‌های ایالات متحده، تنها از شبکه 4G پشتیبانی خواهند کرد.

image

هواوی میت 50

طبق این گزارش که توسط افشاگری به نام Rodento950 به اشتراک گذاشته شده است، سری هواوی P60 به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهد بود که تنها از شبکه 4G پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، این سری پرچمدار احتمالا سال بعد میلادی معرفی خواهد شد. این افشاگر همچنین ادعا می‌کند که سری هواوی P60 به زودی وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد.

شایان ذکر است براساس گفته‌های این افشاگر، سخت‌افزار سری هواوی میت 60 با شناسه مدل SM8525 همراه خواهد بود که به احتمال زیاد به عنوان نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو شناخته خواهد شد. همانطور که اشاره شد، سری هواوی میت 60 تا اواخر سال بعد میلادی معرفی نخواهد شد.

image

هواوی P50 پرو

اخیرا گزارشی منتشر شده است که طراحی و بخشی از مشحصات فنی نسخه استاندارد سری هواوی P60 را فاش ساخته است. براساس این گزارش، گوشی هواوی P60 به فناوری لنز دیافراگم متغیر که برای اولین بار با سری هواوی میت 50 معرفی شد عرضه خواهد شد. در این راستا، ماژول دیافراگم متغیر هواوی P60 احتمالا با سنسور بهبودیافته تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

image

تصویر منتسب به هواوی P60

پنل جلویی هواوی P60 نیز میزبان دو دوربین سلفی خواهد بود که انتظار می‌رود در ناچ کپسولی‌شکل نمایشگر جای بگیرند. در پنل پشتی این پرچمدار نیز دو ماژول دایره‌ای‌شکل بزرگ به صورت عمودی قرار خواهد گرفت که در ماژول بالایی دو سنسور و در ماژول پایینی فلاش LED و دوربین سوم جای خواهد گرفت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)