خانهاخبار
شیائومی 13 برای گیمینگ نیز عالی خواهد بود!

شیائومی 13 برای گیمینگ نیز عالی خواهد بود!

شیائومی ادعا کرده است که پرچمدار جدید این برند می‌تواند بازی Genshin Impact را با نرخ 60 فریم بر ثانیه و بدون داغ شدن بیش از حد اجرا کند.
۱۴۰۱/۹/۱۸

در حالی که هنوز چند روز به رویداد رونمایی رسمی سری شیائومی 13 زمان باقی مانده است، این برند چینی با انتشار تیزرهایی برخی از جزئیات فنی این سری پرچمدار را اعلام کرده است. حالا به تازگی مدیرعامل شیائومی ادعا کرده است که دو پرچمدار جدید این برند یعنی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در زمینه گیمینگ نیز توان بسیار بالایی خواهند داشت.

طبق اعلام رسمی مدیرعامل شرکت شیائومی، لی جون، سری شیائومی 13 قادر خواهد بود تا بازی Genshin Impact را در بالاترین حد تنظیمات گرافیکی و به روان‌ترین شکل ممکن اجرا کند. شایان ذکر است بازی Genshin Impact عنوانی چند پلتفرمی و سنگین است که برای گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه شده است. این بازی می‌تواند به راحتی اکثر گوشی‌های هوشمند بازار را به چالش بکشد ولی مقام مسئول شیائومی اذعان داشته که بازی Genshin Impact با نرخ 60 فریم بر ثانیه و بدون مشکل تولید حرارت زیاد در سری شیائومی 13 اجرا خواهد شد.

image

به طور معمول، زمانی که یک دستگاه داغ می‌کند و حرارت تولید شده سخت‌افزار آن از حد مجاز فراتر می‌رود، تراشه به طور خودکار عملکرد سخت‌افزاری دستگاه را ضعیف‌تر می‌کند تا حرارت کاهش یابد و آسیبی به قطعات وارد نشود. پرچمدار جدید شیائومی اما قادر است بازی Genshin Impact را در بالاترین حد تنظیمات گرافیکی اجرا ‌کند و در عین حال دمای دستگاه از 43 درجه سلسیوس فراتر نمی‌رود. باید اشاره کرد دمای دستگاه حتی در حین شارژ شدن نیز افزایش پیدا نمی‌کند. در حین اجرای بازی، روشنایی شیائومی 13 نیز کم نشده است که بیانگر سخت‌افزار بهینه و قدرتمند آن است.

image

با توجه به این موضوع، می‌توان انتظار داشت که سری شیائومی 13 در کنار بهره‌گیری از دوربین قدرتمند و نمایشگر باکیفیت به عنوان دستگاهی مخصوص بازی نیز شناخته شود. البته نباید نقش قلب تپنده سری شیائومی 13 یعنی تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو را در اجرای روان بازی Genshin Impact فراموش کنیم چرا که بار پردازشی اصلی این سری پرچمدار بر روی دوش آخرین و جدیدترین سخت‌افزار کوالکام خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)