خانهاخبار
گوگل پیکسل فولد را در تصاویر رندری جدیدی ببینید

گوگل پیکسل فولد را در تصاویر رندری جدیدی ببینید

طراحی کلی گوشی تاشو گوگل مشابه سری پرچمدار پیکسل 7 است.
۱۴۰۱/۹/۱۸

تا به امروز، شایعات مختلفی پیرامون اولین گوشی تاشو گوگل موسوم به پیکسل فولد منتشر شده است و حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، طراحی و برخی از مشخصات فنی این گوشی تاشو در تصاویر رندری جدیدی که توسط افشاگری برجسته به نام OnLeaks به اشتراک گذاشته شده است، فاش شده است.

image

طبق این گزارش، پیکسل فولد به احتمال زیاد در ماه مه سال 2023 میلادی معرفی خواهد شد. طراحی این گوشی تاشو نیز مشابه طراحی سری پرچمدار پیکسل 7 است و از نوار پشتی فلزی بهره می‌برد که در آن سه دوربین قرار گرفته است. از نظر ابعاد، پیکسل فولد به نوعی یادآور گوشی تاشو اوپو یعنی اوپو فایند N است. در این راستا، ابعاد پیکسل فولد در حالت باز شده خود برابر با 158.7 x 139.7 x 5.7 میلی‌متر است که با برآمدگی دوربین ضخامت آن به 8.3 میلی‌متر می‌رسد.

image

در این گزارش OnLeaks ادعا کرده است پیکسل فولد از نمایشگر داخلی 7.69 اینچی بهره خواهد برد. همانطور که در تصاویر مشخص است، حاشیه نمایشگر پیکسل فولد مقداری زیاد است به طوریکه ناچ حفره دوربین سلفی در سمت راست و بالا نمایشگر جای گرفته است. نمایشگر کاور پیکسل فولد نیز برابر با 5.79 اینچ است و در آن ناچ حفره دوربین سلفی قرار داده شده است.

image

در نهایت، از مشخصات فنی پیکسل فولد می‌توان به تراشه تنسور G2، حافظه رم 12 گیگابایتی و اندروید 13 اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود گوشی تاشو گوگل در کانفیگ‌های مختلف حافظه داخلی و در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه شود. برچسب قیمتی پایه پیکسل فولد نیز به احتمال زیاد 1800 دلار خواهد بود. به علاوه، شایعه‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند پیکسل فولد از قلم هوشمند نیز پشتیبانی خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)