خانهاخبار
پنل پشتی سری شیائومی 13 به فناوری نانو مجهز خواهد بود

پنل پشتی سری شیائومی 13 به فناوری نانو مجهز خواهد بود

پوشش نانو پنل پشتی سری پرچمدار شیائومی مقاومت آن در برابر گرد و غبار بالا می‌برد.
۱۴۰۱/۹/۱۸

برند شیائومی به تازگی اعلام کرد که سری پرچمدار جدید خود به نام سری شیائومی 13 در تاریخ 11 دسامبر مصادف با 20 آذر معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، غول فناوری چینی تیزری را از سری شیائومی 13 به اشتراک گذاشته است که فناوری نانو به کار رفته در پنل پشتی آن را نشان می‌دهد.

image

طبق این تیزر، پنل پشتی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو از فناوری نانو جدیدی بهره خواهد برد که برای اولین بار است این برند چینی از نانو برای ساخت محصولات بالارده و پرمیوم خود استفاده می‌کند. به طور کلی، فناوری نانو باعث می‌شود تمیز کردن دستگاه راحت‌تر از قبل انجام شود و مقاومت کلی پنل پشتی را در برابر گرد و غبار و همچنین جذب رنگ بالا می‌برد. برای اثبات این ادعا، شیائومی تصویری را به اشتراک گذاشته است که شیائومی 13 را در حالتی نشان می‌دهد که توسط رنگ‌های مختلف پوشش داده شده است.

image

در ویدئویی رسمی نیز که توسط شیائومی در دسترس قرار گرفته است شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو را می‌بینیم که رنگ‌های مختلفی به آن دو زده شده است. براساس آنچه در ویدئو مشخص است، همه رنگ‌ها تنها با کشیدن دستمال کاغذی به آسانی پاک می‌شود. در این راستا، به نظر می‌رسد شیائومی راه‌حلی مناسب برای حل مشکل کثیف شدن سریع گوشی‌های هوشمند پیدا کرده است. به عبارت دیگر، شیائومی در کنار جنبه‌های زیبایی‌شناختی طراحی پرچمدار جدید خود تمرکز ویژه‌ای نیز بر کارآمدی این طراحی داشته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)