خانهاخبار
اپلیکیشن Good Lock سامسونگ به زودی در دسترس عموم قرار می‌گیرد

اپلیکیشن Good Lock سامسونگ به زودی در دسترس عموم قرار می‌گیرد

اگر حسابی سامسونگی باشید، اسم اپلیکیشن گود لاک را حتما شنیده‌اید. این اپلیکیشن قرار است به زودی برای عموم منتشر شود.
۱۴۰۱/۹/۱۷

Good Lock یکی از اپلیکیشن‌هایی است که در شخصی سازی رابط کاربری محصولات سامسونگ شدیدا به کاربران کمک می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی والپیپر، آیکون اپلیکیشن‌ها، محیط اپلیکیشن Camera، نوع طراحی کیبورد و حتی ساختار اپلیکیشن Settings را از این طریق تغییر داده و شخصی سازی کنید. اما متأسفانه این اپلیکیشن تا به حال در مارکت‌های خاصی عرضه شده و تمام کاربران امکان استفاده از آن را نداشته‌اند؛ اما به نظر می‌رسد که این موضوع با تغییراتی همراه خواهد بود.

بسیاری از کاربران ظرف روزهای اخیر متوجه شده‌اند که اپلیکیشن Good Lock و ماژول‌های آن در کشور محل سکونت‌شان در دسترس قرار گرفته است. به دنبال خبرهایی که به دست‌مان رسیده، این اپلیکیشن به تازگی در کشورهای اتریش، بلژیک، برزیل، فنلاند، مالزی و هلند ارائه شده است. مطمئنا در آینده نزدیک این اپلیکیشن در کشورهای دیگر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت، اما متأسفانه تا به این لحظه خبر یا اطلاعیه‌ای در این مورد اعلام نشده است.

image

 

اگر در هر یک از کشورهای یاد شده سکونت داشته و از محصولات سامسونگ استفاده می‌کنید، می‌توانید هم اینک نسبت به دانلود و نصب اپلیکیشن Good Lock و ماژول‌های آن (مانند Wonderland یا Nice Catch) از فروشگاه نرم افزاری گلکسی استور اقدام کنید. اما اگر در کشور دیگری سکونت داشته و متوجه در دسترس قرار گرفتن این اپلیکیشن شدید، لطفا این موضوع را در قسمت کامنت‌ها عنوان کنید تا دیگر کاربران نیز از این موضوع اطلاع حاصل کرده و بتوانند از خدمات Good Lock استفاده کنند.

عرضه این اپلیکیشن در کشورهای یاد شده را می‌توان به فال نیک گرفت و امیدوار بود که مسئولان و توسعه دهندگان سامسونگ، این اپلیکیشن را در آینده نزدیک به صورت جهانی عرضه کرده و تمام دارندگان گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های این کمپانی خواهند توانست تا از امکانات آن برای شخصی سازی دستگاه خود نهایت استفاده را ببرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)