خانهاخبار
اولین تصویر واقعی وان پلاس 11 جزئیات دوربین‌های آن را نشان می‌دهد

اولین تصویر واقعی وان پلاس 11 جزئیات دوربین‌های آن را نشان می‌دهد

پرچمدار جدید وان پلاس همچنان از لنز پریسکوپی برای تصاویر تله‌فوتو بی‌بهره خواهد برد!
۱۴۰۱/۹/۱۷

رندرهای پرچمدار جدید برند وان پلاس موسوم به وان پلاس 11 که اوایل هفته جاری منتشر شدند به خوبی طراحی این پرچمدار با دوربین سه‌گانه و فلاش LED را نشان دادند. طبق این تصاویر رندری، در ماژول دایره‌ای شکل این پرچمدار جدید سه دوربین به صورت آرایش مربعی جای گرفته است که از فریم کنار امتداد یافته است و به نوعی یادآور طراحی یکپارچه پرچمدار نسل قبلی این برند یعنی وان پلاس 10 پرو است.

image

رندر وان پلاس 11

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصویری واقعی از وان پلاس 11 در دسترس قرار گرفته است که نمای نزدیک یا کلوزآپ پنل جلویی و پنل پشتی (دوربین‌ها) این گوشی را نمایش می‌دهد. با توجه به تصویر پنل پشتی وان پلاس11، می‌توان متوجه شد که وان پلاس همچنان تمایلی به استفاده از لنز پریسکوپی برای تصویر‌برداری تله‌فوتو ندارد.

image

 در این تصویر همچنین دوربین اصلی وان پلاس 11 در پایین سمت چپ، لنز فوق عریض در بالا سمت چپ و دوربین سوم با نقطه کانونی کوچک که به نظر سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است در بالا سمت راست جای گرفته است. همانطور که در تصویر نیز مشخص است، پنل جلویی وان پلاس 11 میزبان نمایشگر با لبه‌های خمیده خواهد بود ناچ حفره دوربین سلفی در بالا و مرکز آن جای گرفته است.

image

شایان ذکر است منبعی که این تصاویر واقعی را به اشتراک گذاشته شده است ادعا کرده است که بر خلاف وان پلاس 10T، پرچمدار جدید این برند به اسلایدر هشدار مجهز خواهد بود. از آنجایی که وان پلاس 11 دستگاهی با تمرکز ویژه بر عملکرد سخت‌افزاری خواهد بود، انتظار می‌رود این گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو روانه بازار شود. نمایشگر وان پلاس نیز از رزولوشن تصویر QHD+ پشتیبانی خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)