خانهاخبار
زمان رونمایی و مشخصات فنی گلکسی M04 فاش شد

زمان رونمایی و مشخصات فنی گلکسی M04 فاش شد

گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ احتمالا بین 90 تا 110 دلار قیمت خواهد داشت.
۱۴۰۱/۹/۱۶

بنابر جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی M04 که محصول مقرون به صرفه جدید سامسونگ محسوب می‌شود قرار است در تاریخ 18 آذر (9 دسامبر) در هند معرفی شود. این اطلاعات از صفحه رسمی این گوشی در فروشگاه آنلاین آمازون در هند استخراج شده است. همچنین در صفحه رسمی گلکسی M04 طراحی، مشخصات فنی و برچسب قیمتی بازار هند آن نیز اعلام شده است که در ادامه مطلب این جزئیات را بررسی می‌کنیم.

image

طبق اطلاعات قرار گرفته در صفحه آمازون گلکسی M04، نمایشگر گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ به مانند دیگر گوشی‌های پایین‌رده سامسونگ به ناچ قطره‌ای مجهز خواهد بود. پنل پشتی این گوشی نیز میزبان دو دوربین همراه با فلاش LED خواهد بود. گلکسی M04 همچنین در دو رنگ سبز و مشکی و با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

در لیست آمازون حافظه رم اصلی گکسی M04 ذکر نشده است ولی با توجه به جزئیات فنی موجود در لیست این فروشگاه، این گوشی مقرون به صرفه به همراه قابلیت افزایش حافظه رم مجازی از 8 گیگابایت رم بهره خواهد برد. در واقع، به نظر می‌رسد حافظه رم اصلی گلکسی M04 برابر با 6 گیگابایت و یا کمتر خواهد بود. حافظه رم مجازی نیز از طریق حافظه داخلی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

image

شایان ذکر است که گلکسی M04 تا دو سال بروزرسانی سیستم عامل را دریافت خواهد کرد که البته هنوز مشخص نیست نسخه اندروید این گوشی اندروید 13 و یا 12 خواهد بود. با این وجود، در لیست‌های گیک‌بنچ و گوگل پلی اشاره شده است که گلکسی M04 با اندروید 12 عرضه خواهد شد. به علاوه، قلب تپنده گلکسی M04 در این دو لیست نیز تراشه هلیو G35 اعلام شده است که با حافظه رم 3 گیگابایتی همراه است. برچسب قیمتی گلکسی M04 نیز بین بازه 90 تا 110 دلار خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)