خانهاخبار
فروش جهانی سری ردمی نوت از 300 میلیون واحد فراتر رفت

فروش جهانی سری ردمی نوت از 300 میلیون واحد فراتر رفت

سری ردمی نوت یکی از محبوب‌ترین سری میان‌رده‌های برند شیائومی محسوب می‌شود.
۱۴۰۱/۹/۱۵

بنابر جدیدترین گزارش منتشر شده، سری ردمی نوت به موفقیت بزرگ دیگری دست پیدا کرد چرا که برند شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که فروش جهانی سری محبوب ردمی نوت از 300 میلیون واحد فراتر رفته است. این برند چینی همچنین دیروز ادعا کرد که تنها در بازار هند حدود 72 میلیون واحد از سری ردمی نوت به فروش رفته است.

این آمار در حالی منتشر می‌شود که شیائومی قصد دارد به زودی سری ردمی نوت 12 را روانه بازارهای جهانی کند. در این راستا، بخش بازار هند این برند تبلیغاتی را برای معرفی سری ردمی نوت 12 در این کشور آغاز کرده است که به رونمایی زودهنگام از این سری میان‌رده اشاره دارد. در طی این تبلیغات، شیائومی آمار عملکرد فروش نسخه‌های قبلی سری ردمی نوت را به اشتراک گذاشت که خبر از فروش 300 میلیون واحد از سری ردمی نوت را می‌دهد.

image

ردمی نوت 12

شایان ذکر است که در ماه اکتبر سال 2021 آمار فروش سری ردمی نوت برابر با 240 میلیون واحد اعلام شده بود و حالا امسال فروش این سری میان‌رده با افزایش 60 میلیون واحدی مواجه شده است. به نظر می‌رسد افزایش فروش سری ردمی نوت تا حدودی وابسته به عرضه مدل‌های مختلف این سری میان‌رده است. در حال حاضر، شیائومی برای بازار چین و بازارهای جهانی دو نسخه مختلف عرضه می‌کند. به علاوه، برای برخی از بازارها نیز نسخه اختصاصی از سری ردمی نوت 12 در دسترس قرار می‌گیرد.

براساس شایعات پیشین، مدل بازار جهانی سری ردمی نوت 12 شامل چهار مدل ردمی نوت 12، ردمی نوت 12 5G، ردمی نوت 12 پرو و ردمی نوت 12 پرو 5G خواهد بود. باید اشاره کرد که مدل‌های بازار چین سری ردمی نوت 12 که اواخر ماه اکتبر میلادی معرفی شد احتمالا با نسخه‌های بازار جهانی متفاوت خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)